1.

بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان‌های ورزشی (مطالعه موردی: پیست‌های اسکی تهران)

دوره 7، شماره 3، آبان 1397، صفحه 156-169
محمدعلی قره؛ زینب آنت؛ امید جمشیدی

2.

تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر ظهور جریان‌های نئوپوپولیستی در اروپا (2020-2014).

دوره 12، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 169-188
صبا جوادی راد؛ کیهان برزگر

3.

نقش مصرف رسانه ای بر نگرش و قصد مشارکت دانش آموزان در فعالیت های ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 اردیبهشت 1404
مجتبی قاسمی سیانی؛ حسین منصوری؛ مریم وفاخواه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب