1.

الگوی تاثیر رسانه‌های اجتماعی در توسعه کسب‌و‌کار‌های ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 مرداد 1402
رسول آزادی؛ فریبا عسکریان؛ فاطمه عبدوی؛ حمید قاسمی

2.

بررسی جایگاه صنعت ورزش در اقتصاد ایران: کاربرد جدول داده- ستانده

دوره 13، شماره 1، اردیبهشت 1403، صفحه 146-167
پرویز رستم زاده؛ زینب یادگار

3.

بررسی همگرایی واردات گروه کالاهای ورزشی در ایران: رهیافت داده‌های تابلویی

دوره 7، شماره 3، آبان 1397، صفحه 100-114
محمدرسول خدادای؛ سارا معصوم زاده؛ اکبر فریدفتحی؛ مریم فریدفتحی

4.

تدوین الگوی عوامل موثر بر تجاری سازی ورزش

دوره 10، شماره 4، دی 1400، صفحه 148-163
نرگس بنکدار؛ رسول نظری

5.

طراحی و تبیین چارچوب اکوسیستم کارآفرینی در ورزش

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 64-83
عباس فرهمندمهر؛ فریده شریفی فر؛ رضا نیک بخش

6.

فراترکیب مطالعات اشتغال در بازار کار ورزش ایران: با تاکید بر محیط کلان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 05 دی 1403
فاطمه سعیدی؛ نوشین بنار؛ سید رضا میر عسکری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب