1.

تأثیر هیجان بر رضایت از بازی و قصد بازگشت برحسب موقعیت‌های برد و باخت در بین هواداران فوتبال

دوره 9، شماره 4، دی 1399، صفحه 58-69
جمیل ناوخاصی؛ سعید صادقی بروجردی؛ علی محمد صفانیا؛ سید صلاح الدین نقشبندی

2.

تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران

دوره 5، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 1-18
اکبر جابری؛ حسن اسدی دستجردی؛ فرزانه مظلومی سوینی؛ جواد خزائی پول

3.

طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکه‌ های اجتماعی (مطالعه هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس)

دوره 11، شماره 3، آبان 1401، صفحه 177-191
سردار محمدی؛ فرهاد حیدری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب