محمدی, سردار, حیدری, فرهاد. (1400). طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی (مطالعه هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس). فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 10(4), 50-51. doi: 10.22124/jsmd.2021.5361
سردار محمدی; فرهاد حیدری. "طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی (مطالعه هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس)". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 10, 4, 1400, 50-51. doi: 10.22124/jsmd.2021.5361
محمدی, سردار, حیدری, فرهاد. (1400). 'طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی (مطالعه هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس)', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 10(4), pp. 50-51. doi: 10.22124/jsmd.2021.5361
محمدی, سردار, حیدری, فرهاد. طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی (مطالعه هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس). فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1400; 10(4): 50-51. doi: 10.22124/jsmd.2021.5361


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب