محمدی, سردار, حیدری, فرهاد. (1401). طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکه‌ های اجتماعی (مطالعه هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس). فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 11(3), 177-191. doi: 10.22124/jsmd.2021.5361
سردار محمدی; فرهاد حیدری. "طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکه‌ های اجتماعی (مطالعه هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس)". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 11, 3, 1401, 177-191. doi: 10.22124/jsmd.2021.5361
محمدی, سردار, حیدری, فرهاد. (1401). 'طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکه‌ های اجتماعی (مطالعه هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس)', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 11(3), pp. 177-191. doi: 10.22124/jsmd.2021.5361
محمدی, سردار, حیدری, فرهاد. طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکه‌ های اجتماعی (مطالعه هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس). فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1401; 11(3): 177-191. doi: 10.22124/jsmd.2021.5361


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب