1.

تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه ‏و مصرف رسانه‌ای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ‏ایران: نقش واسطه‌ای ریسک ادراک شده

دوره 9، شماره 2، تیر 1399، صفحه 2-15
محمد مازیاری؛ مهرزاد حمیدی؛ محمد خبیری؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

2.

طراحی مدل مفهومی صنعت کالاهای ورزشی ایران

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 184-197
محمد خبیری؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ رحیم خسرومنش؛ آمنه اسدالهی؛ علی تلخابی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب