1.

تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد)

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 18-33
احمد نظری ترشیزی؛ علی بنسبردی؛ محمدرضا معین فرد

2.

شناسایی و اولویت‌بندی مولفه‌های برندسازی ملی ورزشی ایران

دوره 13، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 108-140
احمد نظری ترشیزی؛ زهراسادات میرزازاده؛ مهدی طالب پور؛ علی بنسبردی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب