1.

اثر شخصی‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1401
سعید صادقی بروجردی؛ حسین منصوری؛ سالار فاتحی

2.

حمایت ورزشی و تأثیر آن بر دلبستگی به برند و وفاداری مشتریان: مطالعه تیم والیبال کاله

دوره 5، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 65-84
اسماعیل ملک اخلاق؛ محسن اکبری؛ سید حسن آل‌طه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب