صادقی بروجردی, سعید, منصوری, حسین, فاتحی, سالار. (1401). اثر شخصی‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, (), -. doi: 10.22124/jsmd.2021.20367.2600
سعید صادقی بروجردی; حسین منصوری; سالار فاتحی. "اثر شخصی‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, , , 1401, -. doi: 10.22124/jsmd.2021.20367.2600
صادقی بروجردی, سعید, منصوری, حسین, فاتحی, سالار. (1401). 'اثر شخصی‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, (), pp. -. doi: 10.22124/jsmd.2021.20367.2600
صادقی بروجردی, سعید, منصوری, حسین, فاتحی, سالار. اثر شخصی‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1401; (): -. doi: 10.22124/jsmd.2021.20367.2600


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب