1.

تحلیل عوامل موثر بر کسب کرسی های بین المللی ورزش توسط نمایندگان ایران

صفحه 2-15
لقمان کشاورز؛ ابوالفضل فراهانی؛ بهرام بهرامی پور

2.

تدوین استراتژی‏های بازاریابی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران

صفحه 18-39
علی خادمی؛ نیما ماجدی؛ مهدی نادری نسب

3.

طراحی الگوی درآمدزایی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران

صفحه 42-54
مصطفی سلطانی؛ غلامعلی کارگر؛ سارا کشکر؛ فرزاد غفوری

4.

آینده پژوهش‏های مدیریت ورزشی در دانشگاه‏های کشور

صفحه 56-68
حسین عبدالملکی؛ فاطمه حیدری؛ محبوبه اللهیاری؛ سید بهادر زکی‌زاده

5.

شناسایی عوامل زمینه‏ای تاثیرگذار بر استقرار کارآفرینی استراتژیک در کسب و کارهای ورزشی

صفحه 70-87
عادله عظیمی دلارستاقی؛ سید محمد حسین رضوی؛ محمدرضا برومند

6.

ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش ورزشکاران صحه‌گذار محصولات از دیدگاه مشتریان

صفحه 90-104
مهدی بشیری؛ رسول فرجی؛ فریده اعلاباف یوسفی

7.

ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاه‏های حرفه‏ای فوتبال براساس ارزش ویژه‏ی برند از دیدگاه مشتریان

صفحه 106-117
رسول نظری؛ مریم مختاری

8.

آسیب‌شناسی راهبردی فوتبال استان گیلان و تعیین استراتژی مطلوب

صفحه 120-140
رحیم رمضانی نژاد؛ شهرام شفیعی؛ هشام رستمی

9.

تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی شهر مشهد

صفحه 142-155
جواد فسنقری؛ علی بنسبردی؛ مرضیه رحیمی

10.

مطالعه اثربخشی برند انسانی در ورزش استان اردبیل (مطالعه موردی: علی دایی و حسین رضازاده)

صفحه 158-169
مسعود ایمان زاده؛ مهرداد محرم زاده؛ مهدی پاشائی

11.

تحلیل مسیر سنجش عوامل موثر بر خرید اینترنتی کالای ورزشی در دانشجویان علوم ورزشی

صفحه 172-182
حسین عیدی؛ نگار قلی پور؛ مریم فلاح

12.

شناسایی مصادیق اقتصاد سایه‌ای موثر بر توسعه ورزش حرفه‌ای ایران

صفحه 185-206
حسین زارعیان؛ محمد صادق افروزه؛ مصطفی افشاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب