دوره و شماره: دوره 7، شماره 2 - شماره پیاپی 14، تابستان 1397، صفحه 113-130، صفحه 1-220  XML

1

تدوین الگوی تجاری سازی تحقیقات در مدیریت ورزش

مدیریت و توسعه ورزش
صفحه 1-18
لقمان کشاورز؛ ابوالفضل فراهانی؛ ابوالفضل علیزاده گلریزی

2

بررسی شاخص‌های استعدادیابی فوتبال از دیدگاه مدرسان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)

مدیریت و توسعه ورزش
صفحه 19-36
مهران نصیری؛ فریده اشرف گنجویی؛ عبدالرضا امیرتاش؛ حمید سجادی هزاوه

3

تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفه‌های رفتار مصرف‌کننده پوشاک ورزشی

مدیریت و توسعه ورزش
صفحه 37-51
سعید صادقی بروجردی؛ حسین منصوری

4

مقایسه عملکرد ایران در المپیک‌های تابستانی با کشورهای قاره آسیا، آفریقا و آمریکای مرکزی و جنوبی

مدیریت و توسعه ورزش
صفحه 53-71
حسین عیدی؛ رحیم رمضانی نژاد؛ صلاح دستوم

5

اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید

مدیریت و توسعه ورزش
صفحه 73-86
فاطمه عبدوی؛ زهرا عبدالعلی نژاد

6

بررسی وضعیت تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال استقلال تهران)

مدیریت و توسعه ورزش
صفحه 88-100
کیانوش شجیع؛ سید مرتضی عظیم زاده؛ مهدی یوسفی؛ فریده افروزی

7

تاثیر برندسازی داخلی در سازمان‌های ورزشی (مورد مطالعه: باشگاه های بدن سازی)

مدیریت و توسعه ورزش
صفحه 102-112
وجیهه جوانی

8

مطالعه کیفیت خدمات دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

مدیریت و توسعه ورزش
صفحه 113-130
مهرعلی همتی نژاد؛ محمدحسن قلی زاده؛ سپیده شبانی

9

رابطه بین ویژگی های دموگرافیک و سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی

مدیریت و توسعه ورزش
صفحه 131-141
فریبا عسکریان؛ فرزانه ترابی نهاد؛ فرناز فخری

10

شناسایی موانع توسعه مدیریتی فوتبال زنان در ایران

مدیریت و توسعه ورزش
صفحه 143-163
عذرا افتخاری؛ حمیدرضا گوهررستمی؛ محمدرضا برومند

11

شناسایی و اولویت بندی نیازهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال براساس مدل کانو

مدیریت و توسعه ورزش
صفحه 166-181
مهرداد محرم زاده؛ مژگان خدامرادپور؛ سید محمد کاشف


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.