1.

تدوین الگوی تجاری سازی تحقیقات در مدیریت ورزش

صفحه 1-18
لقمان کشاورز؛ ابوالفضل فراهانی؛ ابوالفضل علیزاده گلریزی

2.

بررسی شاخص‌های استعدادیابی فوتبال از دیدگاه مدرسان ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)

صفحه 19-36
مهران نصیری؛ فریده اشرف گنجویی؛ عبدالرضا امیرتاش؛ حمید سجادی هزاوه

3.

تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفه‌های رفتار مصرف‌کننده پوشاک ورزشی

صفحه 37-51
سعید صادقی بروجردی؛ حسین منصوری

4.

مقایسه عملکرد ایران در المپیک‌های تابستانی با کشورهای قاره آسیا، آفریقا و آمریکای مرکزی و جنوبی

صفحه 53-71
حسین عیدی؛ رحیم رمضانی نژاد؛ صلاح دستوم

5.

اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید

صفحه 73-86
فاطمه عبدوی؛ زهرا عبدالعلی نژاد

6.

بررسی وضعیت تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال استقلال تهران)

صفحه 88-100
کیانوش شجیع؛ سید مرتضی عظیم زاده؛ مهدی یوسفی؛ فریده افروزی

7.

تاثیر برندسازی داخلی در سازمان‌های ورزشی (مورد مطالعه: باشگاه های بدن سازی)

صفحه 102-112
وجیهه جوانی

8.

مطالعه کیفیت خدمات دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

صفحه 113-130
مهرعلی همتی نژاد؛ محمدحسن قلی زاده؛ سپیده شبانی

9.

رابطه بین ویژگی های دموگرافیک و سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی

صفحه 131-141
فریبا عسکریان؛ فرزانه ترابی نهاد؛ فرناز فخری

10.

شناسایی موانع توسعه مدیریتی فوتبال زنان در ایران

صفحه 143-163
عذرا افتخاری؛ حمیدرضا گوهررستمی؛ محمدرضا برومند

11.

شناسایی و اولویت بندی نیازهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال براساس مدل کانو

صفحه 166-181
مهرداد محرم زاده؛ مژگان خدامرادپور؛ سید محمد کاشف


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب