1.

شناسایی و تحلیل موانع توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از روش ANP: مطالعه موردی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی

صفحه 1-18
میثم نوری خان یوردی؛ مهدی بشیری؛ رسول فرجی

2.

تعیین روایی و پایایی پرسشنامه تصمیم‌گیری اخلاقی در ورزش

صفحه 19-29
حسین پورسلطانی زرندی؛ محمدعلی قره

3.

مطالعه‌ی جامعه‌شناختی نهادینه کردن ورزش همگانی در کشور و ارائه مدل مطلوب (با رهیافت گراندد تئوری)

صفحه 31-47
اعظم شیرویی؛ سارا کشکر؛ رضا اسماعیلی؛ حسین اسدی

4.

طراحی الگوی ساختاری سیاست‌های مدیریت منابع انسانی و عملکرد سازمانی در وزارت ورزش و جوانان

صفحه 50-69
زهرا بیگمی؛ مهرزاد حمیدی؛ سید نصرالله سجادی؛ حبیب هنری

5.

مدل پیش بینی دلبستگی شغلی بر اساس کیفیت زندگی کاری و عدالت سازمانی معلمان تربیت بدنی شهر شیراز: نقش واسطه ای تعارض و تعهد سازمانی

صفحه 71-85
مرضیه تاجوران؛ محمد حسن صیف

6.

بررسی نقش واسطه‌ای عوامل سازمانی برموفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان ورزشی

صفحه 87-98
سجـاد پاشایـی؛ فـاطمه عبـدوی

7.

تدوین مدل تاثیر اثربخشی تبلیغات اینترنتی بربرند سازمانی در باشگاههای ایروبیک بانوان استان کرمانشاه

صفحه 160-179
فروغ محمدی؛ معصومه کلاته سیفر ی؛ نریمان رحمانی تبار

8.

ارائه مدل رابطه هم هویتی و عزت‌نفس جمعی هواداران ورزش فوتبال بر مبنای رسانه‌های اجتماعی

صفحه 180-199
بهزاد ایزدی؛ هیوا بادزهره

9.

موانع توسعه هندبال سبزوار و ارائه راهکار

صفحه 134-151
افسانه کیخسروی؛ محمدرضا معین فرد؛ محمدرضا حامدی نیا؛ ‍‍پروین شوشی نسب

10.

بررسی تاثیر جاذبه‌های محیط فروشگاه‌های ورزشی شهر تبریز بر رفتار خرید مشتریان

صفحه 154-165
سهیلا توحیدی؛ حمید جنانی

11.

تدوین سناریوهای ورزش قهرمانی استان خراسان رضوی در افق 1404

صفحه 168-186
فرشته ادیب روشن؛ مهدی طالب پور؛ حسین پیمانی زاد

12.

ارائۀ مدل پیامدهای حامی گری در تیم فوتبال استقلال: تصویر حامی، وابستگی به تیم، آگاهی از حامی و قصد خرید

صفحه 188-204
سردار محمدی؛ مجتبی قاسمی سیانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب