مومنی, عذرا, زینالی, علی. (1403). اثربخشی آموزش مثبت‌ اندیشی بر انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان کنکوری در دوران شیوع کووید ۱۹. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1(2), 65-75.
عذرا مومنی; علی زینالی. "اثربخشی آموزش مثبت‌ اندیشی بر انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان کنکوری در دوران شیوع کووید ۱۹". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1, 2, 1403, 65-75.
مومنی, عذرا, زینالی, علی. (1403). 'اثربخشی آموزش مثبت‌ اندیشی بر انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان کنکوری در دوران شیوع کووید ۱۹', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1(2), pp. 65-75.
مومنی, عذرا, زینالی, علی. اثربخشی آموزش مثبت‌ اندیشی بر انگیزش و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان کنکوری در دوران شیوع کووید ۱۹. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1403; 1(2): 65-75.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب