منصورپور دهکا, مائده, خسروجاوید, مهناز. (1403). تأثیر برنامه والدگری مثبت منطقی بر رابطه والد-کودک مادران با کودک اختلال یادگیری خاص. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1(2), 53-64.
مائده منصورپور دهکا; مهناز خسروجاوید. "تأثیر برنامه والدگری مثبت منطقی بر رابطه والد-کودک مادران با کودک اختلال یادگیری خاص". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1, 2, 1403, 53-64.
منصورپور دهکا, مائده, خسروجاوید, مهناز. (1403). 'تأثیر برنامه والدگری مثبت منطقی بر رابطه والد-کودک مادران با کودک اختلال یادگیری خاص', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1(2), pp. 53-64.
منصورپور دهکا, مائده, خسروجاوید, مهناز. تأثیر برنامه والدگری مثبت منطقی بر رابطه والد-کودک مادران با کودک اختلال یادگیری خاص. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1403; 1(2): 53-64.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب