 
				| تعداد نشریات | 32 | 
| تعداد شمارهها | 813 | 
| تعداد مقالات | 7,873 | 
| تعداد مشاهده مقاله | 36,584,386 | 
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 8,292,688 | 
| اثر بخشی آموزش تنظیم هیجان بر بهبود روابط با همسالان، حرمت خود، و اضطراب اجتماعی در نوجوانان با آسیب شنوایی | ||
| سامانه کمیته اخلاق در پژوهش های زیست پزشکی دانشگاه گیلان | ||
| مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 بهمن 1403 | ||
| نوع مقاله: تجربی (عملی) | ||
| شناسه دیجیتال (DOI): 10.22124/ethics.2025.29518.1284 | ||
| نویسندگان | ||
| عباسعلی حسین خانزاده فیروززجاه* 1؛ مهدیس مرادمند2؛ سجاد رضائی3 | ||
| 1دانشیار، گروه روان شناسی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه گیلان، رشت، ایران | ||
| 2گروه روانشناسی، دانشگاه گیلان. رشت ایران. | ||
| 3گروه روانشناسی، دانشگاه گیلان، رشت، ایران | ||
| کلیدواژهها | ||
| تنظیم هیجان؛ بهبود روابط با همسالان؛ حرمت خود؛ اضطراب اجتماعی؛ آسیب شنوایی | ||
| آمار تعداد مشاهده مقاله: 267 | ||