جعفرزاده, معصومه. (1403). اثربخشی آموزش شناختی- رفتاری گروهی بر بهزیستی روان‌شناختی و عملکرد اجتماعی/انطباقی کودکان کار. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1(1), 47-56. doi: 10.22124/jbms.2023.23690.1002
معصومه جعفرزاده. "اثربخشی آموزش شناختی- رفتاری گروهی بر بهزیستی روان‌شناختی و عملکرد اجتماعی/انطباقی کودکان کار". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1, 1, 1403, 47-56. doi: 10.22124/jbms.2023.23690.1002
جعفرزاده, معصومه. (1403). 'اثربخشی آموزش شناختی- رفتاری گروهی بر بهزیستی روان‌شناختی و عملکرد اجتماعی/انطباقی کودکان کار', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1(1), pp. 47-56. doi: 10.22124/jbms.2023.23690.1002
جعفرزاده, معصومه. اثربخشی آموزش شناختی- رفتاری گروهی بر بهزیستی روان‌شناختی و عملکرد اجتماعی/انطباقی کودکان کار. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1403; 1(1): 47-56. doi: 10.22124/jbms.2023.23690.1002


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب