سیف اللهی, ناصر. (1402). تاثیر ریسک ادراک‌شده از کووید 19 و رسانه‌های اجتماعی بر قصد بازدید مجدد با نقش میانجی درگیری برند در صنعت گردشگری استان مازندران. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, (), -. doi: 10.22124/gscaj.2023.22560.1179
ناصر سیف اللهی. "تاثیر ریسک ادراک‌شده از کووید 19 و رسانه‌های اجتماعی بر قصد بازدید مجدد با نقش میانجی درگیری برند در صنعت گردشگری استان مازندران". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, , , 1402, -. doi: 10.22124/gscaj.2023.22560.1179
سیف اللهی, ناصر. (1402). 'تاثیر ریسک ادراک‌شده از کووید 19 و رسانه‌های اجتماعی بر قصد بازدید مجدد با نقش میانجی درگیری برند در صنعت گردشگری استان مازندران', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, (), pp. -. doi: 10.22124/gscaj.2023.22560.1179
سیف اللهی, ناصر. تاثیر ریسک ادراک‌شده از کووید 19 و رسانه‌های اجتماعی بر قصد بازدید مجدد با نقش میانجی درگیری برند در صنعت گردشگری استان مازندران. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1402; (): -. doi: 10.22124/gscaj.2023.22560.1179


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب