صادقی بروجردی, سعید, محمودیان, عابد. (1398). اثر ابعاد حساسیت مصرف‌کننده به فرهنگ جهانی بر قصد خرید برندهای جهانی کفش‌های ورزشی. نشریه علمی فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 8(3), 111-120. doi: 10.22124/jsmd.2019.3794
سعید صادقی بروجردی; عابد محمودیان. "اثر ابعاد حساسیت مصرف‌کننده به فرهنگ جهانی بر قصد خرید برندهای جهانی کفش‌های ورزشی". نشریه علمی فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 8, 3, 1398, 111-120. doi: 10.22124/jsmd.2019.3794
صادقی بروجردی, سعید, محمودیان, عابد. (1398). 'اثر ابعاد حساسیت مصرف‌کننده به فرهنگ جهانی بر قصد خرید برندهای جهانی کفش‌های ورزشی', نشریه علمی فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 8(3), pp. 111-120. doi: 10.22124/jsmd.2019.3794
صادقی بروجردی, سعید, محمودیان, عابد. اثر ابعاد حساسیت مصرف‌کننده به فرهنگ جهانی بر قصد خرید برندهای جهانی کفش‌های ورزشی. نشریه علمی فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1398; 8(3): 111-120. doi: 10.22124/jsmd.2019.3794


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.