شفیعی, شهرام, رحیمی پردنجانی, امین. (1398). تأثیر سرمایه‌گذاری برند بر وفاداری با میانجی‌گری اعتبار و آگاهی برند در هواداران باشگاه پرسپولیس تهران. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 8(3), 104-116. doi: 10.22124/jsmd.2019.3789
شهرام شفیعی; امین رحیمی پردنجانی. "تأثیر سرمایه‌گذاری برند بر وفاداری با میانجی‌گری اعتبار و آگاهی برند در هواداران باشگاه پرسپولیس تهران". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 8, 3, 1398, 104-116. doi: 10.22124/jsmd.2019.3789
شفیعی, شهرام, رحیمی پردنجانی, امین. (1398). 'تأثیر سرمایه‌گذاری برند بر وفاداری با میانجی‌گری اعتبار و آگاهی برند در هواداران باشگاه پرسپولیس تهران', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 8(3), pp. 104-116. doi: 10.22124/jsmd.2019.3789
شفیعی, شهرام, رحیمی پردنجانی, امین. تأثیر سرمایه‌گذاری برند بر وفاداری با میانجی‌گری اعتبار و آگاهی برند در هواداران باشگاه پرسپولیس تهران. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1398; 8(3): 104-116. doi: 10.22124/jsmd.2019.3789


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب