- بشیری، مهـدی و جنیـدی، مهـدی(1386).« بررسـی اثر اعتماد مشتریان بر پذیرش بانکداری اینترنتی بـر پایه مدل (TAM) مطالعه موردی: بانک ملت»، اولین کنفرانس جهانی بانـک داری الکترونیـک، تهـران. .on line at: civilian. Comصص1-20.
- دهدشتی شاهرخ، زهره. مبرهن، سمانه(1391) .« بررسی تأثیر عوامل انگیزش فردی بر خرید اینترنتی». نشریه مدیریت بازرگانی. دوره 4، شماره 12. صص52-37.
- رضائی دولت آبادی، حسین. خزائی پول، جواد. شعبانی نفت چالی ، حسین (1391).« بررسی تمایل به خرید الکترونیکی بر اساس بسط مدل پذیرش تکنولوژی». فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین. سال دوم، شماره اول، شماره پیاپی (4)، صص91-110.
- رندی، وحید. خون سیاوش، محسن. معصومی، بهروز (1393). «عوامل مؤثر بر رفتار خرید مشتریان اینترنتی در ایران با توجه به مدل پذیرش فناوری (TAM)». مجله مدیریت توسعه و تحول (ویژه نامه). صص 109-118.
- شیخی، آزاده. شافعی، رضا. فاروقی، هیوا (1393). « بررسی عوامل مؤثر بر افزایش اعتماد مشتریان در خرید کالا و خدمات اینترنتی». نشریه مدیریت بازاریابی. شماره 22. صص77-97.
- الفت، لعیا. خسروانی، فرزانه. جــلالی، رضا (1390). « شناسایی عــوامل مــؤثر بر خـــرید اینترنتی و اولویتبندی آنها با استفاده ANP از فازی»، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، مدیریت بازرگانی، 3(7).صص19-36.
- محمـدی ده قطـب الـدینی، محمـد (1389). «روابـط سـاختاری بـین سـازه هـای مـدل پـذیرش دیـویس»، فصلنامه اندیشه های تازه در علوم تربیتی، سال دوم، شماره پنجم، صص129-142.
- محمودی میمند محمد، فروزنده دهکردی لطف االله. احمـدی نـژاد، مصـطفی(1388). «الگـوی پـذیرش بانکـــداری اینترنتـــی توســـط مشـــتریان»، نشـــریه کاوشهای مـدیریت بازرگـانی، سـال اول، شـماره دوم، صص1-30.
- نیکوکار غلامحسین، دیواندری علی، ابراهیمی عبدالحمید. اسفیدانی، محمد رحـیم (1388).« الگـوی رفتـار مصرف کننده و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی: لوازم خانگی ایران» ، نشـریه مـدیریت بازرگـانی، دوره اول، شماره 2 ، صص135 تا 150 .
- وزارت بازرگانی جمهوری اسلامی ایران(2008)، «گـزارش خلاصـه رتبـه بنـدی کشـورها در زمینـه بسترسازی الکترونیکی»، معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی. دفتر توسعه تجارت الکترونیکی
- Ø Baier, D. & Stuber, E. (2010). »Acceptance of recommendations to buy in online retailing«, Journal of Retailing and Consumer Services, vol. 17, pp173–180.
- Ø Byers, R., Lederer, P., (2001), » Retail Bank Service Strategy: A Model of Traditional, Electronic, and Mixed Distribution Choices«, Journal of Management Information Systems, 18(2), 56-133.
- Ø Filo, K., & Funk, D. C. (2005). »Congruence between attractive product features and virtual content delivery for Internet marketing communication«. Sport Marketing Quarterly, 14(2), 112-122.
- Ø Gong, M., Xu, Y., &Yu, Y. (2004). An enhanced technology acceptance model for webbased Learning. Journal of Information Systems Education, 15(4), 365-375.
- Ø Hur, Y., Ko, Y. J., & Valacich, J. (2007). »Motivation and concerns for online sport consumption«. Journal of Sport Management, 21(4), 521-539.
- Ø Kaur. G. Quareshi, T (2015). »Factors obstructing intentions to trust and purchase products online«, Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, Vol. 27 Iss 5 pp. 758 – 783 Permanent link to this document: http://dx.doi.org/10.1108/APJML-10-2014-0146.
- Ø Millar, T. Mathhew, L.N. Shen, S.Y. & Shaw, M.J. (2005); »E-business Management Models«. Journal of Purchasing & Supply Management 10. 27-39.
- Ø Seo, W. J., & Green, C. (2008). »Development of the motivation scale for sport online consumption«. Journal of Sport Management, 22(1), 82-109.
- Ø Soopramanien, D.G.R., Robertson, A., (2006), »Adoption And Usage Of Online Shopping: An Empirical Analysis Of The Characteristics Of Buyers, Browsers And Non-Internet Shoppers«, Journal Of Retailing And Consumer Services, 14, 73- 82.
- Ø Ukman, L. (2013). »5 ways to improve your brand’s game with sports«. Retrieved from http://www.sponsorship.com/About-IEG/IEG-In-The-News/5- Ways-To-Improve-Your-Brand-s-Game-With-Sports.aspx.
- Ø Vazquez Delia. Xu Xingang (2008), »Investigating linkages between online purchase behavior variables«, International Journal of Retail & Distribution Management’’, Vol.37 No.5, pp. 408-419. Derived from: www.emeraldinsight. com.
- Ø Yoo,J(2014). »Examination of a Model for Online Purchase of Sport Products«. A Dissertation Submitted To The Faculty Of The University Of Minnesota.
- Ø Youl, H. Swinder, J (2014), »The effect of customized information on online purchase intentions«, Internet Research, Vol. 24 Iss 4 pp. 496 - 519 Permanent link to this document: http://dx.doi.org/10.1108/IntR-06-2013-0107.
- Ø Zhu, H. Chang, Y (2015), »Effects of free gifts with purchase on online purchase satisfaction«, Internet Research, Vol. 25 Iss 5 pp. 690 – 706 /Permanent link to this document: http://dx.doi.org/10.1108/IntR-12-2013-0257.
|