فسنقری, جواد, بنسبردی, علی, رحیمی, مرضیه. (1397). تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی شهر مشهد. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7(4), 142-155. doi: 10.22124/jsmd.2019.3257
جواد فسنقری; علی بنسبردی; مرضیه رحیمی. "تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی شهر مشهد". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7, 4, 1397, 142-155. doi: 10.22124/jsmd.2019.3257
فسنقری, جواد, بنسبردی, علی, رحیمی, مرضیه. (1397). 'تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی شهر مشهد', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7(4), pp. 142-155. doi: 10.22124/jsmd.2019.3257
فسنقری, جواد, بنسبردی, علی, رحیمی, مرضیه. تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی شهر مشهد. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1397; 7(4): 142-155. doi: 10.22124/jsmd.2019.3257


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب