- اسماعیلپور، مجید؛ بحرینیزاده، منیجه؛ زارعی، کورش. (۱۳۹۴). بررسی تأثیر جذابیت تایید کنندگان مشهور در تبلیغات تلویزیونی بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به تبلیغ. چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بینالمللی حسابداری و مدیریت، تهران، شرکت خدمات برتر.
- اویسی، خسرو؛ دهشیری، محمدعلی؛ شکرگذار، مهدی و امینی، امیر .(۱۳۹۲). اثرات تبلیغات، رسانهها و اشخاص معروف بر ترافیک سطح شهرها و قانونمند شدن افراد نسبت به حمل و نقل جادهای. سیزدهمین کنفرانس بینالمللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک، تهران، معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک.
- باقری، هادی. (1395). تحلیل فرآیند صحه گذاری ورزشکاران ایرانی با استفاده از نظریه داده بنیاد. دو فصلنامه مدیریت و توسعه ورزش، 2(9): 91-107.
- خبیری، محمد؛ سجادی، نصرالله؛ حمیدی، مهرزاد؛ بشیری، مهدی. (1395). تأثیر صحهگذاری ورزشکاران ایرانی بر نگرش و قصد خرید مشتریان و ارائهی مدل. پژوهشهای مدیریت و فیزیولوژی ورزشی، جهاد دانشگاهی، 1(9): 91-111.
- حیدرزاده، کامبیز؛ الوانی، سیدمهدی؛ قلندری، کمال. (1389). بررسی تأثیر ابعاد قدرت اجتماعی برند بر اساس سطوح آمادگی ذهنی مشتریان بر تصمیم به خرید. پژوهشهای مدیریت، 86: 27-52.
- رسولی، سید مهدی؛ ساعتچیان، وحید؛ الهی، علیرضا.(1393). پیشبینی توان صحهگذاری ورزشکاران بر قصد خرید مشتریان. مطالعات مدیریت ورزشی، 42: 74-59.
- شهبازی، الهه.(1390). بررسی نقش چهره های معروف در اثرگذاری و تبلیغات بازرگانی در ایران. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.
- صادقی، نسترن. (1394). تأثیر همزادپنداری و صحه گذاری ورزشکاران مشهور بر ابعاد مدل آیدا. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه رازی کرمانشاه.
- صالحی، کامبیز.(1393). بررسی تأثیر شخصیت مصرف کننده بر رابطه بین شخصیت تأییدکننده و شخصیت برند، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه گیلان.
- صفاری، محمد.(1383). تأثیرات متقابل تبلیغات و بازاریابی بر مشتریگرایی. مجله گزارش، 154: 79-81.
- عارفی، امین.(1392). شناسایی عوامل موثر بر اثربخشی تبلیغات با افراد مشهور. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی.
- عبدالوند، محمدعلی؛ حسینزاده امام، علی.(1393). ارزیابی و اولویت بندی مؤلفههای موثر در پذیرش شخصیتهای مشهور در برنامه های تبلیغاتی از دیدگاه مصرف کننده. مجله مدیریت بازاریابی، 23: 19-39.
- کاتلر، فیلیپ.(1385). مدیریت بازاریابی. ترجمه بهمن فروزنده، اصفهان: نشر آموخته.
- Ø Alsmadi, S. (2006). The power of celebrity endorsement in brand choice behavior: An empirical study of consumer attitudes in Jordan. Journal of Accounting–Business & Management, 13: 69-84.
- Ø Amos, C., Holmes, G. & Strutton, D. (2008). Exploring the relationship between celebrity endorser effects and advertising effectiveness, a quantitative synthesis of effect size. International Journal of Advertising, 27 (2): 209–234.
- Ø Anjum, B; Sukhwinder, KD; Sumeet, N. (2012). Impact of celebrity endorsed advertisements on consumers, Asia Pacific Journal of Marketing & Management Review, 1(2): 22-33.
- Ø Bergkvist, L., & Zhou, K. Q. (2016). Celebrity endorsements: a literature review and research agenda. International Journal of Advertising, 35(4): 1-22.
- Ø Cunningham, G. B., Fink, J. S., & Kenix, L. J. (2008). Choosing an endorser for a women’s sporting event. The interaction of attractiveness and expertise. Sex Roles, 58, 371-378.
- Ø Dehdashti, Sh., and Arefi A. (2013). Identify Factors Influencing on the Effectiveness of Celebrities Advertising. Journal of Applied Environmental and Biological Sciences, J. Appl. Environ. Biol. Sci., 3(12)112-121. www.textroad.com
- Ø Doyle, J. P., Pentecost, R. D., & Funk, D. C. (2014). The effect of familiarity on associated sponsor a d event brand attitudes following negative celebrity endorser publicity. Sport Management Review, 17: 310–23.
- Gerritsen, D. F., Rheene, S. V. (2017). The Value of Winning: endorsement returns in individual sports, marketing letters, 28 (3): 371- 384.
- Ibok, N. (2013). Factors Determining the Effectiveness of Celebrity Endorsed Advertisements: The Case of Nigerian Telecommunication Industry. American Journal of Business and Management, 2(3): 233-238.
- Ø Ilicic .J. and C. M. Webster. (2011). Effects of multiple endorsements and consumer–celebrity attachment on attitude and purchase intention," Australasian Marketing Journal 19, pp. 230-237.
- Ø Jiang, Y., & Fang, L. (2014). Consumer Reaction and the Effectiveness of Celebrity Endorsed Advertising: A Survey-Based Econometric Analysis, Studies in Media and Communication, 2(1): 92-101
- Ø Kara Chan, Y. Leung Ng and E. K. Luk, (2013). Impact of celebrity endorsement in advertising on brand image among Chinese adolescents, young consumers, vol. 14 NO. 2, 167-179.
- Ø Khan, A., and Lodhi, S. (2016). Influence of celebrity endorsement on consumer purchase decision: a case of Karachi, Imperial Journal of Interdisciplinary Research (IJIR) 2(1), www.onlinejournal.
- Ø MacCallum, RC. Browne, MW. & Sugawara, HM. (1996). Power analysis and determination of sample size for covariance structure modeling. Psychological methods, 1996. 1(2): 130-149.
- Ø Mckenzie, M, Chiliya, N, Chikandiwa, CH. T. (2016). The impact of celebrity endorsement on attracting customers in the health and fitness industry, African Journal for Physical Activity and Health Sciences (AJPHES),22 (2): 635-650.
- Ø Peetz, T. B., Parks, J. B., & Spencer, N. (2004). Sport heroes as sport product endorsers: The role of gender in the transfer of meaning process for selected undergraduate students, Sport Marketing Quarterly, 13, 141-150.
- Ø Rosca, V. (2010). Celebrity Endorsement in advertising. Management and Marketing Journal, 8 (2): 365-372.
- Ø Renton, K. J. (2009). The Impact of Athletic Endorsements on Consumers Purchase Intentions. Florida State University.8-60.
- Ø Silvera, DH. And Austad, B. (2004). Factors predicting the effectiveness of celebrity endorsement advertisements, European Journal of Marketing, 1509-1526.
|