- بیابانی، عباس (1389). نقش و جایگاه روانشناسی در رفتار مصرف کننده. نشریه صنعت و کارآفرینی. شماره 54، دی ماه 1389،35-33.
- حسنقلی پور، طهمورث؛ استیری؛ یزدانی؛ حسینی (1388). بررسی عوامل تأثیرگذار بر گرایش دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران به رویدادهای ورزشی. نشریه مدیریت ورزشی. شماره 3، زمستان 1388، 117-97.
- ریاحی، اکبر (1387). بررسی سبکهای تصمیم گیری مشتریان هنگام خرید محصولات شوینده و پاک کننده(بر اساس مدل اسپرولز و کندال). نشریه توسعه مهندسی بازار (TMBA).
- صمدی،منصور (1386). رفتار مصرف کننده: فرایند تصمیم گیری خرید. نشر آئیژ، تهران، چاپ دوم، زمستان 1386.
- عسکریان، فریبا؛ فرجی دانا، احمد؛ گودرزی، محمود؛ جعفری، افشار (1384). بررسی وضعیت اقتصادی صنعت ورزش ایران در سالهای 1377و 1380. نشریه حرکت، شماره 24، 43-25.
- محمد کاظمی، رضا؛ تندنویس؛ خیبری؛ مشرف جوادی (1386). بررسی عنصر محصول از عناصر آمیخته بازاریابی در لیگ برتر فوتبال کشور. نشریه علوم حرکتی و ورزشی. سال پنجم، جلد دوم، شماره 10، پاییز و زمستان 1386، 118-107.
- موسوی کاوکانی، سید علی (1387). بررسی سبک های تصمیم گیری مصرف کننده در خصوص خرید پوشاک در تهران. پایان نامه، دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت. بهمن 1387.
- Ø Akir, O., Norothman, M.D. (2010), Consumers’ Shopping Behavior Pattern on Selected Consumer Goods: Empirical Evidence on Malaysian Consumers, Journal of Business & Policy Research 5. N 1, July 2010, 123 – 157.
- Ø - Azizi, Sh., Makkizadeh, V. (2012), Consumer Decision-Making Style: The Case of IranianYoung Consumers. Journal of Management Research, ISSN 1941-899X, 2012. 4, (2) ,88-111.
- Ø Bae, S., Pyun, D., Lee, S. (2010). Consumer Decision-Making Styles for Singaporean College Consumers. An Example rotary Study. Research in Health, Physical Education, Recreation, Sport & Dance. Volume v. N0 2. Fall and winter 2010.
- Ø Chen, Y.J. (2012), Gender Differences Analysis Cross-Culturally in Decision-Making Styles: Taiwanese and Americans Comparison, Journal of International Management Studies.Volume 7( 1), 175-182.
- Ø Cheung, C.W. (2011). Soccer Jersey Consumer Behaviors in Hong Kong. Sheffield Hallam University.
- Ø Farrelly, F.G.; Quester, P.G. (2005), Examining important relationship Quality constructs of the focal sponsorship exchange, Industrial Marketing Management, 34 (.3), 211-219.
- Ø Ghani, U., Ali Jan, F. (2011), An Exploratory Study of the Impulse Buying Behavior of Urban Consumers in Peshawar, International Conference on Business and Economics Research, IACSIT Press, Kuala Lumpur, Malaysia, vol.1.2011.
- Ø Gonen, E., Osemete, E. (2006). Decision-making styles of young Turkish consumers. Journal of the Home Economics Institute of Australia, 13(1), 26-33.
- Ø Kamal Ismail, M. (2010), Consumer Shopping Behavior for Household Furniture, International Journal of Arts and Sciences,3(7), 2010,342 – 359.
- Ø Madahi, A., Sukati, I., Mazhari, M.Y. (2012), Consumer Decision Making Styles amongst Young Generation in Malaysia, European Journal of Social Sciences, ISSN 1450-2267, 30 (2) , 263-275.
- Ø Mokhlis, S. (2009), an Investigation of Consumer Decision-Making Styles of Young-Adults in Malaysia, International Journal of Business and Management, 4(4) ,….?????
- Ø Ravindran, D. Sudharani. S.G., Ram. H., Kumar. G. R. (2009).On Decision Making Styles of Consumers in Malls: A study with reference to malls in Ernakulum in Kerala. Noida: Institute of Management Studies. IMS Man than, Volume IV, No. 2, Dec 2009. 103-109
- Ø Shlash, M., Anber, A. (2012), The effect of Brand Trust and Perceived Value in Building Brand Loyalty, International Research Journal of Finance and Economics, ISSN 1450-2887 Iss.85, 111-126.
- Ø Suelin, C.T. (2010), Understanding Consumer Purchase Behavior in the Japanese Personal Grooming Sector, Journal of Yasser University,17(5), 21-31.
- Ø Wing, L.H. (2011). Decision Making on Purchasing Basketball Shoes for Young Consumer in Hong Kong. For Degree of Bachelor of Science in Sport Business Management. Sheffield Hallam University. April 2011.
- Ø Zhang, Y. (2012). Fashion Attitudes and Buying Behavior of Cross-Cultural College Students toward Apparel Products. For Degree Master of Art in the Department of Family and Consumer Sciences. Ball State University. Monica, Indiana. May 2012
|