- احمدی، سیدعبدالحمید؛ نجمی، روح الله (1387). بررسی پوشش بیمه ای بازیکنان لیگ برتر فوتبال و مقایسه ی آن با لیگ فوتبال ژاپن. مجله تازه های جهان بیمه، شماره 119،صص 25-36.
- الهی، علیرضا؛ گودرزی، محمود؛ خبیری، محمد.(1384). بررسی عملکرد سازمان لیگ حرفه ای فوتبال جمهوری اسلامی ایران و مقایسه سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ژاپن. مجله حرکت،شماره 27، صص: 55-71.
- شمسی پور، مریم. (1384). بررسی نظرات مشتریان سالن های بدنسازی بانوان شهر اصفهان. پایان نامة کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان،صص 7.
- کاوسی، محمدرضا ؛ سقایی، عباس. (1384). روش های اندازه گیری رضایت مشتری. انتشارات سبزان.
- محمودی، احمد؛ سجادی، سیدنصرالله؛ گودرزی، محمود (1394).بررسی تأثیر کیفیت خدمات و رضایت مندی بر وفاداری مشتریان در باشگاه های ورزشی (بدنسازی و ایروبیک). مجله مدیریت ورزشی ، دورة 7، شمارة 1، صص 31-51.
- وظیفهدوست، حسن؛فرخیان،د ساحل. (1388). تبیین میزان رضایت مشتریان از طراحی محصول شرکت تولیدسن سون باتاثیرپذیری از مدل کانو. مجله مدیریت بازاریابی، سال چهارم، شماره 7، صص137- 157.
- Ø Berger, C., Blauth, C., R. & Boger, D. (1993). Kano's Methods for Understanding Customer-Defined Quality. Center for Quality Management Journal, special issue,2(4) : 3-35.
- Ø Birdogan, B., Cigdem S. B., Ilker, M.A.R., & Zuhal, Cilingir. (2009).An application of integrating SERVQUAL and Kano's model into QFD for logistics services: A case study from Turkey. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 21(1):106 – 126.
- Ø Bose, R., Sugumaran, V. (2003).Application of Knowledge Management Technology in Customer Relationship Management. Knowledge and Process Management, 10: 3 – 17.
- Ø Dalton, P. (2003). Customer loyalty: value, trust and going the extra mile. ABA Bankers News.1 (9): 1-4.
- Ø Fornell, C. (1992). A national customer barometer: the Swedish experience. Journal of Marketing, 56 (1): 6-22.
- Ø Füller, J., Matzler, K. (2007). Virtual product experience and customer participation-A chance for customer-centred, really new products. Tec novation, 27 (6): 378-387.
- Ø Griffin, A., Hauser, J. R. (1993).The Voice of the Customer. Marketing Science, 12(1): 1-27.
- Ø Kano, N, Seraku, N, Takahashi, F and Tsuji, S. (1984). Attractive quality and must-be quality. The Journal of the Japanese Society for Quality Control, 14(2):39-48.
- Ø Kotler, P. H., Armstrong, G., Saunders, J., Wong, V. (2001). Principles of Marketing. 3rd Edition, UK: Prentice Hall, 13-26.
- Ø Lai, Y. L., Chang, S. C. (2013). How Improving the Customer Experience Quality and Business Performance? A Case Study by Mystery Shopper Practices. International Journal of Marketing Studies, 5(6) : 52- 61.
- Ø Liu, C.C., Wang, C. C. (2008) .Forecast competitor service strategy with service taxonomy and CI data. European Journal of Marketing, 42 (7/8) :746 – 765.
- Ø Mawson L. M. (1993). Total Quality Management: Perspective for sport Manager. Journal of sport Management, 7: 101-106.
- Ø Pedragosa, V., Correia, A. (2009). Expectations, satisfaction and loyalty in health and fitness clubs. International Journal of Sport Management and Marketing, 5(4) :450-464.
- Ø Takala, T. and Pallab, P. (2000). Individual, Collective and Social Responsibility of the Firm. Business Ethics: A European Review, 9(2) : 109-118.
- Ø Tontini, G. (2003). Deployment of Customer Needs in the QFD Using a Modified Kano Model. Journal of Academy of Business and Economics 2 (1) : 103-113.
- Ø Witell, L., Löfgren, M. (2005). Kano's theory of attractive quality and packaging. Quality management journal, 12 (3) : 7-20.
- Ø Zhang, P., Von dran, G. (2001). Expectations and ranking of website quality features: results of two studies on user perceptions - proceeding of the Hawaii. International conference on system science (HICSS 34).
|