- ادیبروشن، فرشته (1394). ترسیم فضای سناریویی ورزش قهرمانی استان خراسان رضوی در افق 1404. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، گروه تربیت بدنی و علوم ورزشی.
- امیری، مجتبی؛ نیری، شهرزاد؛ صفاری، مرجان؛ دلبری راغب، فاطمه (1391). رسانه و توسعه مشارکت بخش خصوصی در ورزش کشور، فصلنامه پژوهشهای ارتباطی، شماره 1 (پیاپی 69)، صص 38-9.
- بل، وندل (2003). مبانی آیندهپژوهی، ترجمه مصطفی تقوی و محسن محقق (1392). چاپ اول، موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، مرکز آینده پژوهی علوم و فناوریهای دفاعی. صص 101-122.
- بنار، نوشین؛ رمضانینژاد، رحیم؛ خبیری، محمد؛ کاظمنژاد، انوشیروان؛ ملک اخلاق، اسماعیل (1392). بررسی اهداف حمایت ورزشی در لیگهای برتر ایران. فصلنامه مدیریت ورزشی، شماره (14)، صص 176-161.
- پیمانفر، محمد حسن؛ الهی، علیرضا؛ حمیدی، مهرزاد (1391). موانع زیربنایی نظام ورزش کشور در اجرای برنامههای راهبردی. فصلنامه اجتماعی فرهنگی، شماره 3: 145-155.
- رضاییان قیهباشی، احد؛ کاظمی، معصومه (1393). تصویرپردازی و کلان تصاویر آینده سیاست جهانی؛ تصویرپردازی روشی مناسب برای شناخت آینده در جهان پیچیده، فصلنامه مطالعات میان رشتهای در علوم انسانی، دوره ۶، شماره ۳، صفحات 173-200.
- شوارتز، پیتر(2011). هنر دورنگری برنامه ریزی برای آینده در دنیایی با عدم قطعیت، ترجمه علیزاده، عزیز(1390)، چاپ دوم، موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی، مرکز آینده پژوهی علوم و فناوری دفاعی (گروه پژوهشی دانش و فناوری آینده اندیشی). صص 211-217.
- طاهری دمنه، محسن (1394). بررسی تصاویر آیندهی جامعه ایرانی در ذهن جوانان تحصیلکرده؛ رساله دکتری، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
- گودرزی، محمود؛ اسدی، حسن؛ خبیری، محمد؛ دوستی، مرتضی (1391). سیاست و ورزش. انتشارات موج قلم. صص 81-95.
- مشتاقیان، سهیل؛ اعتباریان، اکبر؛ نمازی زاده، مهدی؛ افخمی، مهرداد (1392). بررسی تجارب مدیران، کارشناسان و ورزشکاران در مورد دلایل ناکامی ایران در مسابقات المپیک 2008 پکن در حیطة منابع انسانی و مالی، فصلنامه مدیریت ورزشی، شماره (18)، صص 98-71.
- ملکوتیان، مصطفی (1388). ورزش و سیاست. فصلنامه سیاست، مجله دانشکده حقوق و علوم سیاسی، دوره 29، شماره 2، صص 301-316.
- Ø Arianne C. Reis., Carvalho Vieira, m., de Sousa-Mast, F.r (2016). Sport for Development’’ in developing countries: The case of the Vilas Olı´mpicas do Rio de Janeiro. Sport Management Review. 19: 107–119. Journal homepage: www.elsevier.com/locate/smr.
- Ø Roper, C (2016). Futures intelligence: Applying Gardner to public relations, Public Relations Review 42: 258–263.
- Ø Gholami, h., Rezaei, G., Zameri Mat, H., Sharif, N,. (2016). State-of-the-art Green HRM System: sustainability in the sports center in Malaysia using a multi-methods approach and opportunities for future research. Journal of Cleaner Production 124: 142-163.
- Ø Wright, D., Finn, F, Rphael Gellert b, Serge Gutwirth b, Philip Schütz c, Michael Friedewald c, Silvia Venier d, Emilio Mordini. (2014). Ethical dilemma scenarios and emerging technologies. Technological Forecasting & Social Change 87: 325–336.
- Ø Marshall B. J (2014). The home disadvantage in championship competitions: team sports. Psychology of Sport and Exercise 15(2014) 392- 398.
- Ø Morgan, Dennis (2015); the dialectic of utopian images of the future within the idea of progress, futures, vol. 66, pp 106 – 119.
- Ø Verity, J. (2002). Maximising the marketing potential of sponsorship for global brands. European Business Journal, 14(4), 161–173.
- Ø Adedoyi, Arianne C. Reis -Olowe a, Mohamed Medhat Gaber a , Carlos M. Dancausa a , Frederic tahl b , João G.(2016). A rule dynamics approach to event detection in Twitter with its application to sports and politics. Expert Systems with Applications 55: 351–360.
- Ø Jennifer E. Bruening, Jon Welty Peachey, Justin M. Evanovich, Rhea D. Fuller, Cassandra J. Coble Murty, Vernon E. Percy, Lauren A. Silverstein, Michael Chung. (2015). “Managing sport for social change: The effects of intentional design and structure in a sport-based service learning initiative”. Sport Management Review 18 (2015) 69–85.
- Ø Jessie Brouwers, Popi Sotiriadou, Veerle De Bosscher. (2015). Sport-specific policies and factors that influence international. Sport Management Review 18: 343–358.
- Ø Bundgaard Iversen, Graham Cuskelly. (2015). “Effects of different policy approaches on sport facility utilisation strategies”. Sport Management Review. 18 (2015). 529–541.
- Ø Tavormina, A, L, Bayon,K.K., Baker,T.A. (2014). Empirical Examination of the Sport Brand Love Model in Professional Sports. North American Society for Sport Management Conference, 368-369.
- Ø Sport Management Association of Australia and New Zealand Managing. “sport for social change: The state of play” Sport Management Review. 18 (2015) 1–5
- Ø Sietske A., Veenman (2013). Futures studies and uncertainty in public policy: A case study on the ageing population in the Netherlands. Journal of Futures, 53, 42–52.
- Ø Popi Sotiriadou. (2013). Sport development planning: The Sunny Golf Club. Sport Management Review 16 (2013) 514–523.
- Ø Emma Sherry, Schulenkorf, N., Laurence, C (2015). “Managing sport for social change: The state of play”. Sport Management Review 18: 1–5.
- Ø Biscaia, R., & Correia, A (2013). Sport Sponsorship: The Relationship Between Team Loyalty, Sponsorship Awareness, Attitude Toward the Sponsor, and Purchase Intentions. Journal of Sport Management, 27: 288–302.
- Ø De Bosscher, V., De Knop,P., van Bottenburg, M., Shibli, S., Bingham, J (2009). Explaining international sporti ng success: An International comparison of elite sport systems and policies in six Countries. Sport Management Review, 12: 113-136.
- Ø John Ratcliffe, Ela Krawczyk. (2011).Imagineering city futures: The use of prospective through scenarios in urban planning. Futures 43 (2011) 642–653.
- Ø Gordon, T. 1994. “Trend Impact Analysis” , AC/UNU Millennium project.
- Ø Son, hyeonju, (2013), images of the future in South Korea, futures, 52, pp.1-11.
- Ø Hoffman, Jeanne (2014), Alternative images of china in 2035: A case study of tamkang university workshops, journal of futures studies, 19(1), pp 13 – 34
|