پاشایـی, سجـاد, عبـدوی, فـاطمه. (1396). بررسی نقش واسطه‌ای عوامل سازمانی برموفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان ورزشی. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 6(3), 87-98. doi: 10.22124/jsmd.2018.2846
سجـاد پاشایـی; فـاطمه عبـدوی. "بررسی نقش واسطه‌ای عوامل سازمانی برموفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان ورزشی". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 6, 3, 1396, 87-98. doi: 10.22124/jsmd.2018.2846
پاشایـی, سجـاد, عبـدوی, فـاطمه. (1396). 'بررسی نقش واسطه‌ای عوامل سازمانی برموفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان ورزشی', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 6(3), pp. 87-98. doi: 10.22124/jsmd.2018.2846
پاشایـی, سجـاد, عبـدوی, فـاطمه. بررسی نقش واسطه‌ای عوامل سازمانی برموفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان ورزشی. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1396; 6(3): 87-98. doi: 10.22124/jsmd.2018.2846


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب