- اتقیا، اسمعیلی، محسن؛ احسانی، محمد؛ کوزه چیان، هاشم؛ هنری، حبیب (1393). طراحیمدلتأثیرگذاریکیفیتخدماتبروفاداری،رضایتمشتری،ارزش ادراکشدهورفتارآتیمشتریاندرمجموعههایتفریحیورزشیآبی، مطالعات مدیریت ورزشی، شماره 26، صص 37-58.
- افچنگی، سمیه؛ هادوی، سیده فریده؛ الهی، علیرضا (1392). پیشبینىرضایتمندىوتمایلحضورمجددمشتریانتوسط مؤلفههاىبازاریابى رابطهمنددرباشگاههاىورزشى:مطالعهباشگاههاىایروبیکزنانمشهد، پژوهشهاى کاربردى در مدیریت ورزشى شماره 4، صص 70-63.
- الهی، علیرضا (1384). بررسی عملکرد سازمان لیگ حرفه ای فوتبال جمهوری اسلامی ایران و مقایسه آن با سازمان لیگ حرفه ای فوتبال، نشریه حرکت، شماره 27، صص 55-71.
- ایزدی، بهزاد (1391). طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران، رساله دکتری، دانشگاه تربیت مدرس تهران.
- پارسامهر، مهربان؛ ترکان، رحمت الله (1388). بررسی عوامل مؤثر بر هواداری افراد از تیمهای فوتبال لیگ ایران، مجله جامعهشناسی ایران، دوره دهم، شمارهی 3، صص 85-105.
- جابری، اکبر؛ سلطان حسینی، محمد؛ نادریان جهرمی، مسعود؛ خزائی پول جواد (1393). ارائةمدلیبرایتوسعةوفاداریبهبرندتیمهایلیگبرترفوتبالایرانبا روشمدلسازیمعادلاتساختاری، مدیریت ورزشی، دوره 6، شماره 3، صص 492- 475.
- Ø جلالی فراهانی، مجید (1383). بررسیساختارسازمانیواساسنامهفدراسیونفوتبال جمهوریاسلامیایرانوکشورهایمنتخبونیزفیفاجهتارائهالگویبهینه، رساله دکتری، دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران.
- خبیری، محمد؛ محمدی، رزگار؛ صادقی، رضا (1392). بررسىعواملمؤثربرمشارکتمشتریانباشگاههایبدنسازی درارتباطدهانبهدهان. پژوهش هاى کاربردى در مدیریت ورزشى، شماره 4، صص 86-79.
- خطیب زاده، مهدی؛ کوزهچیان، هاشم؛ هنرور، افشار (1393). عواملمؤثربرکیفیتخدماتگردشگریورزشیازدیدگاه گردشگرانحاضردرشهرآورداستقلالوپرسپولیس، مدیریت ورزشی، دورة 6، شمارة 1، صص 55-39.
- ساعتچیان، وحید؛ علیزاده گلریزی، ابوالفضل؛ الهی، علیرضا (1392). مقایسهانگیزههایوفاداری،سابقهحمایتومیزانحضورهوادارانباشگاههای پرطرفدارلیگحرفهایفوتبالایران. دو فصلنامه پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، سال سوم (یازده پیاپی) شماره 6 (22 پیاپی)، صص 136-123.
- ساعتچیان، وحید؛ صفری، حمیدرضا؛ رسولی، سید مهدی؛ اسکندری، عیسی؛ الهی، علیرضا (1389). ارتباطکیفیتخدمات،رضایتمندیووفاداریباقصدحضورآتیمشتریان در مراکزآمادگیجسمانیوایروبیک (مطالعهموردیشهرستانرشت)، دوفصلنامه پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، سال سوم (یازده پیاپی)، شماره 5 (21 پیاپی)، 138-125.
- سید جوادین، رضا؛ براری، مجتبی؛ ساعتچیان، وحید (1393). بازاریابیرابطهمنددرصنعتورزش، مطالعات مدیریت ورزشی؛ 23، صص 34-15.
- سید جوادین، سید رضا؛ خانلری، امیر؛ استیری، مهرداد (1389). مدلیازارزیابیتأثیرکیفیتخدماتبروفاداریمشتریانخدمات ورزشی، نشریه المپیک، سال هجدهم، شماره 52، صص 54-41.
- شجاعی برجویی، سهیلا (1391). تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران. دانشکده علوم انسانی و تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان تهران.
- صمدی، منصور؛ نورانی، محمد؛ فارسیزاده، حسین (1388). بررسیتأثیرتاکتیکهایبازاریابیارتباطیبررفتارخرید درفروشگاههایپوشاکبااستفادهازمدلمعادلاتساختاری، فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، شماره 53، صص 223-203.
- عبدی، نجمه (1388). بررسیمیزانرضایتمشترکانازخدماتتلفنثابت، نشریه خبری شرکت مخابرات خراسان رضوی، ماهنامه تدبیر، شماره 153، صص 132-119.
- علی آبادی، مژگان (1391). مقایسه کیفیت خدمات، رضایت مندی و وفاداری مشتریان باشگاه های آمادگی جسمانی و ایروبیک خصوصی و دولتی. دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی -دانشگاه صنعتی شاهرود.
- فلاحی، احمد (1388). مقایسةعواملمؤثربرحضورتماشاچیانگاهگاهی،منظمومتعصبدرمسابقاتلیگ برترفوتبال. حرکت، شماره 2، صص 270-247.
- قاضی زاده، مصطفی؛ بیگینیا، عبدالرضا؛ عباسپور، مهرنوش؛ عنبری، احسان (1390). بررسی تأثیر بازریابی رابطهمند بر وفاداری مشتریان با استفاده از مدل توسعه یافته بازاریابی رابطه مند (ERM) (مورد مطالعه: شرکت بیمه ملت)، دو ماهنامه علمی- پژوهشی دانشور رفتار/مدیریت و پیشرفت/دانشگاه شاهد، سال هجدهم، شماره 2. صص 78-61.
- موسوی، سید اسفندیار؛ الهی، علیرضا؛ هادوی، سیده فریده (1392). تعییناعتباروروایینسخهایرانیپرسشنامههایوفاداری نگرشیووفاداریرفتاریهوادارانورزشی. نشریه مدیریت و فیزیولوژی ورزشی شمال، دوره اول، شماره اول، صص 72-59.
- Ø Barajas, A., Crolley, L (2005). A model to explain support in Spanish football, http://mpra.ub.uni-muenchen.de/3235.
- Ø Barry, J.M (2004). Factors Driving Relationship Commitment in B2B Services: The Role of National Culture, Value, Trust and Bonds, Doctoral Dissertation, Nova Southeastern
- Ø Bauer, H. H. Sauer, N. E. Exler, S (2005). The loyalty of German soccer fans: Does a team’s brand image matter? International Journal of sports marketing & sponsorship, 7(1):14-22.
- Ø Bronvold, S. E., Pan, D. W., & Gabert, T. E (2007). Effects of winning percentage and market size on attendance in minor league baseball. Sport Marketing Quarterly, 6(4), 35-42.
- Ø Chalip, L., Green C and Hill, B (2003). Effects of Sport Event Media on Destination Image and Intention to visit. Journal of sport management, 17, PP: 214-234.
- Ø Correia, A & Esteves, S (2007). An exploratory study of spectators’ motivation in Football Int. J. Sport Management and Marketing, 2: 234-250.
- Ø Deshriver, T.D. and Jensen, P.E (2002). Determinants of spectator attendance at NCAA Division II football contests. Journal of sport management, 16, PP: 311-330.
- Ø Garland, R, Macpherson, T, Haughey, K (2004). Rugby Fan Attraction Factors, Marketing Bulletin, 15 (3): 1-12.
- Ø Gronroos, C (1994). From marketing mix to relationship marketing: Towards a paradigm shift in marketing. Management Decision, 32 (2): 4-20.
- Ø Hansen, H and Gautheir, R (1992). Factors affecting attendance atprofessional sporting events. Journal of sport management journal of sport management, 3(1):15-32.
- Ø Henning-Thurau T, Gwinner KP, Gremler D (2002). Understanding relationship marketing outcomes: an integration of relational benefits and relationship quality, Journal of Service Research, 4(3): 230-47.
- Ø Imamovic, N (2010). Tennis Spectator Loyalty When Life Gets in the Way. A thesis presented to the University of Waterloo.
- Ø Kelly, s. W., & turley, l. W (2001). Consumer perceptions of service quality attributes at sporting events. Journal of business research, 54(2): 161-166.
- Ø Kim, tae ho (2010). Does better event quality means more fans? Moderating effect of perceived value, trust, and commitment on the link between event quality factors and behavioral intention. A thesis presented to the graduate school of the University of Florida.
- Ø Kim, Y.M., park, S.H., & Joen, H.M (2000). Sport marketing. Seoul korea: HakHynunSa Publication, Inc.
- Ø Ko, Y. J., Zhang, J. J., & Pastore, D. L (2011). Assessment of services in sport events: Development of a model and instrument (In review). Sport Marketing Quarterly, 3: 148-163.
- Ø Liu, Yi-Ch. An analysis service quality (2008). customer satisfaction and customer loyalty of commercial swim clubs in Taiwan, Dissertation, USSA, Alabama, 93-106.
- Ø Lin, C., Weng, J. C. M., & Hsieh, Y (2003). Relational bonds and customer's trust and commitment- A study on the moderating effects of web site usage. The Services Industries Journal, 23(3): 109-127.
- Ø Mahony, D, F., Madrigal, R., & Howard, D (2000). Using the Psychological Commitment to Team (PCT) Scale to Segment Sport Consumers Based on Loyalty. Sport Marketing Quarterly, 9(1): 15-25.
- Ø Mason D.S (1999). What is the sports product and who buys it? The marketing of professionalsports leagues, European Journal of Marketing, 33(3):402-418.
- Ø Ndubisi, N. O (2007). Relationship marketing and customerloyalty, Marketing Intelligence & Planning, 25(1): 98-106.
- Ø Palmatier W.R., Scheer L. K., Houston M. B., Evans K.R., Gopalakrishna S (2007). Use of relationship marketing programs in building customer-salesperson and customer-firm relationships: Differential influences on financial outcomes, International Journal of Research in Marketing, 24: 12-25.
- Ø Paton, B (1996). Correspondence tying-Customers – down to regular – exercise. Health Club, Management, 52 :68-74.
- Ø Patterson PG, Smith T (2001). Relationship benefits in service industries: a replication in a Southeast Asian Context, Journal of Services Marketing, 15(6): 425-33.
- Ø Quick, S (2000). Contemporary sport consumer: some implication of linking fan typology with key spectator variables. Sport Marketing Quarterly, 9(3): 149-156.
- Ø Ranjbarian, B and Barari, M. (2009). The Contribution ofRelationship Marketing Underpinning to Customer Loyalty: AComparison of a Private with a Government Owned Bank, Journal of Business Management, 1(2), 83-100.
- Ø Sang, woo, Bae (2003). Attitudes, Interests and Sport Spectator Profiling: Variables Affecting Game Attendance in NHL Franchise, unpublished dissertation, the University of British Columbia.
- Ø Shammout, A. B (2007). Evaluating an extend relationship marketing models for Arab guests of five-star hotels, A Thesis Submitted in Victoria University in Melbourne.
- Ø Taghizadeh Jourshari, M. R., Rezaloie, A., Taleghani, M., Gholizadeh Toochaei, M R., (2012). Assessment of the Impact of Relationship Marketing on Customer’s Loyalty Level (Case Study; Mellat Bank in Rasht City-Northern of Iran). Journal of Basic and Applied Scientific Research, 2(5): 4961-4966.
- Ø Theodorakis, N. D & Alexandris, K & Jae Ko, Y (2011). A service quality framework in the context of professional football in Greece. International Journal of Sports Marketing & Sponsorship, 3(3): 337-51.
- Ø Tinsley, H.E.A., Brown, S.D (2000). Handbook of Applied Multivariate Statistics and Mathematical Modeling.Academic Press.
- Ø Van vuuren, T. Roberts-Lombard M & van Tonder E (2012). Customer satisfaction, trust and commitment as predictors of customer loyalty within an optometric practice environment, Southern African Business Review. 16 (3): 137-163.
- Ø Wakefield, K.L., & Sloan, H. L (1995). The Effect of Team Loyalty and Selected Stadium Factors on Spectator Attendance. Journal of Sport Management, 9: 153-172.
- Ø Wang, W., Liang, C., & Wu, Y (2006). Relationship bonding tactics, relationship quality and customer behavioral loyalty-behavioral sequence in Taiwan’s information service industry. Journal of Service Research, 6 (1):31-57.
- Ø Wei-chia tung (2003). A customer perception and satisfaction survey for a chinese buffet. The graduate school university of wisconsin-stout.
- Ø Wong , A., & Sohal , A (2002). an examination of the relationship between trust, commitment and relationship quality, International Journal of Retail & Distribution Management , 30 (1): 43-58.
|