منابع
- امیدی، علیرضا. (1389). ارتباط فرهنگ سازمانی با اثربخشی مدیریت دانش واثربخشی سازمانی درسازمان های ورزشی کشور. رساله دکتری مدیریت ورزشی. دانشگاه تربیت معلم تهران.
- دارابی، حجت الله. (1390). طراحی الگوی مدیریت دانش در دانشکدههای تربیتبدنی دانشگاههای دولتی ایران. رساله دکتری دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران.
- رعنایی کرد شولی، حبیب الله؛ (1387)، مدیریت فرهنگ سازمانی؛ طراحی مدلی بر مبنای چارچوب ارزش های رقابتی. فصل نامه علوم مدیریت ایران. سال دوم.شماره 6. صص، 94-64.
- رعنایی کردشولی، حبیب اله؛ قرآنی، فرامرز. (1386). کاربرد چارچوب ارزش های رقابتی در پژوهش های فرهنگ سازمانی. فرهنگ مدیریت. شماره 15. صص 89-116 .
- سجادی، نصراله (1386). مدیریت سازمانهای ورزشی. تهران: چاپ ششم. انتشارات سمت.
- صفاری، مرجان؛ شهرزاد، ندا. (1389). رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانایی درسازمان تربیت بدنی از نظر کارشناسان این سازمان. نشریه حرکت. شماره 4.
- طوسی، محمد علی. (1372). فرهنگ سازمانی. تهران: چاپ اول. مرکز آموزش مدیریت دولتی.
- گودرزی، محمود؛ ابوترابی، مجتبی؛ دستی گرد، مهدی.(1388). ارتباط فرهنگ سازمانی با مدیریت دانش مدیران ستادی سازمان تربیت بدنی. نشریه ی علمی- پژوهشی پژوهش در علوم ورزشی. 2 ، صص 214-201.
- الوانی، سید مهدی؛ دانایی فرد، حسن. (1376). تئوری سازمان: ساختار، طراحی، کاربردها. تهران: انتشارات صفار
- Ø Amis, J. & Slack, T. (2002). Values of organizational change. Journal of Applied Behavioral Science, 38: 436-465.
- Ø Amis, J., Slack, T., & Hinings, C. R. (2004). Strategic change and the role of interests, power, and organizational capacity. Journal of Sport Management, 18: 158-198.
- Ø Butch, S. (2008). A study of organizational culture in campus recreation: A Competing Values Approach. University of New Hampshire.
- Ø Cameron, k. S., & Quinn, R. E. (2005). Diagnosing and changing organizational culture based on the competing values framework. The Jossey-Bass. Business & Management Series. www.jossey-bass.com
- Ø Cameron, K., & Ettington, D. R. (1988). The conceptual foundations of organizational culture. In J. C. Smart (Ed.). Higher education. Handbook of Theory and Research. New York. Agatha. 4: 356-396.
- Ø Choi, Y. S., & et al. (2008). Organizational culture and job satisfaction in Korean professional baseball organizations. International journal of applied sport sciences. 20 (2): 60-77.
- Ø Colyer, S. (2000). Organizational culture in selected western Australian sport organizations. Journal of sport management. 14: 321-341.
- Ø Davenport, T. H., & Prusak, L. (1997). Ten principle of Knowledge Management. Knowledge and process management. 4 (3):149- 158.
- Ø Deal, T. E., & Kennedy, A. A. (1983). Culture: A New Look Through Old Lenses. Journal of Applied Behavioral Sciences. 19: 498–506.
- Ø Doherty, A. J. & Chelladurai, P. (1999). Managing cultural diversity in sport organizations: A theoretical perspective. Journal of sport management. 13: 280-297.
- Ø Dolan, L. S., & Garcia, S. (2002). Managing by values: cultural redesign for strategic organizational change at the dawn of the twenty- first century. Journal of Management Development. 21 (2): 101-117.
- Ø Eydi, H., Ramezanineghad, R., Yosefi, B., Sajjadi, S. N., & Malekakhlagh, E. (2011). Compressive Review of Organizational Effectiveness in Sport. Sport Management International Journal, 7 (1): 5-21.
- Ø Hofstede, G. & et al. (1990). Measuring organizational cultures: A qualitative and quantitative study across twenty cases. Administrative Science quarterly. 35, PP 286-316.
- Ø Ibrahim, A., Eydi, H., Ramezanineghad, Hemmatinejad, M. A. (2013). Designing Organizational Effectiveness in Iraqi Sport Federations. Sport Management International Journal, 8 (1): 44-56.
- Ø Jacobs, F. C. (2005). Reliability of Denison organization culture survey (DOCS), for used in a financial institution in South Africa. University of South Africa.
- Ø Kallithea, T. J. (1999). A confirmatory factor analysis of the competing value instrument. Educational and Psychological measurement. 59, PP 143- 158.
- Ø Kotter, J. P. & Heskett, J. L. (1992). Corporate Culture and Performance. New York. The Free Press.
- Ø Oldham, G. R., & Hackman, J. R. (2010). Not what it was and not what it will be: The future of job design research. Journal of Organizational Behavior, 31: 463–479.
- Ø Oreilly, C. A., Chatman, J. & Caldwell, D. F. (1991). People and organizational culture: A profile comparison approach to assessing person organization fit. Academy of management journal. 34: 487-516.
- Ø Ouchi, W., & Wilkins, A. (1985), Organizational culture. Annual Review of Anthropology. 11: 457-83.
- Ø Peters, T., & Waterman, R. (1982). In search of excellence: Lessons from American s best run companies. New York. Harper & Row.
- Ø Quinn, R. E., & Rohrbaugh, J. (1983). A spatial model of effectiveness criteria. Towards competing values approach to organizational analysis. Management Science. 29 (3): 363-377.
- Ø Scott, D. K. (1997). Managing organizational culture in intercollegiate athletic organizations. 49: 403-415.
- Ø Shilbury, D., & Moore, K. A. (2006). A study of organizational effectiveness for national Olympic sporting organizations. Voluntary sector quarterly. 35:5-38.
- Ø Slack, T. & Parent, M. (2006). Understanding sport organizations. Champaign. IL. Human kinetics.
- Ø Trice, H. M. & Beyer, J. M. (1993). Culture of work organization. Englewood cliffs. NJ. Prentice-Hall.
- Ø Wallace, M. & Weese, W. J. (1995). Leadership, organizational culture, and job satisfaction in Canadian YMCA organizations. Journal of sport management. 9: 182-193.
- Ø Weese, W. J. (1996). Do leadership and organizational culture really matter? Journal of sport management. 10: 197-206.
- Ø Wendell, L., Bell, J., & Cecil, H. (2008). Organizational Development: Behavioral Science Interventions for Organization Improvement. Englewood Cliffs. New Jersey. Prentice-Hall.
|