منابع
- امیر نژاد، سعید؛ غلامپور، محمد؛ طالب پور، مهدی؛ منانی، معصومه السادات (1391). بررسی میزان تعهد مدیران در اجرای استراتژی سازمانهای ورزشی. نشریه مطالعات مدیریت ورزشی، شماره 13،صص92-79.
- برایسون، جان (1386). برنامهریزی استراتژیک برای سازمانهای دولتی و غیرانتفاعی؛ منصوریان، عباس، چاپ اول، تهران، مؤسسه عالی آموزش و پرورش مدیریت و برنامهریزی.
- دیوید، فرد آر (1386). مدیریت استراتژیک؛ پارسائیان علی، اعرابی سیدمحمد، چاپ سی و یکم، تهران، دفتر پژوهشهای فرهنگی.
- عمیدی، علی (1382). روشهای نمونهگیری 1، چاپ پنجم، تهران، انتشارات پیام نور.
- عباسی، محمدرضا؛ جوان جعفری، احمد (1388). موانع پیش روی اجرای مؤثر استراتژیها و معرفی یک رویکرد اجرایی. نشریه صنعت لاستیک ایران، شماره 56،صص 104-92.
- غفاریان وفا، علی احمدی علیرضا؛ (1381). بررسی علل شکست برنامه ریزیهای استراتژیک و ارائه دو یافته جدید؛ مدرس علوم انسانی، شماره 3، صص 83-97.
- غفاریان وفا؛ عمادزاده مرتضی (1383)؛ مبانی نوظهور در مفهوم استراتژی، چاپ اول، تهران، سازمان مدیریت صنعتی.
- فاگ دیویس (1385). اجرای برنامه استراتژیک؛ طبیبی سیدجمال الدین، ملکی محمدرضا، ماهر علی؛ چاپ اول، تهران، انتشارات سیمای فرهنگ.
- فتحالله (1383)؛ جلوگیری از شکست برنامهریزی استراتژیک؛ سامانه ویژهنامه مدیریت استراتژیک؛ شماره 21، صص 47-44.
- کشاورز، لقمان (1390). تدوین مناظر و نقشه استراتژی کمیته ملی المپیک با کارت امتیازی متوازن. رساله دکتری مدیریت ورزشی، دانشگاه پیام نور تهران، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی.
- کلانتری، خلیل (1388). مدلسازی معادلات ساختاری در تحقیقات اجتماعی – اقتصادی، چاپ اول، تهران، انتشارات مهندسین مشاور طرح و منظر.
- کاپلان، رابرت؛ نورتون، دیوید (1386). سازمان استراتژی محور؛ بختیاری پرویز؛ چاپ اول، تهران، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی.
- کاپلان، نورتون (1384). نقشه استراتژی تبدیل داراییهای نامشهود به پیامدهای مشهود؛ اکبری، سلطانی، ملکی، چاپ اول، تهران، انتشارات آریانا.
- نجفی حقی، جواد (1383). روش ارزیابی متوازن؛ رویکرد جدید استراتژی مدیریت. نشریه تدبیر، شماره 151، صص 37-33.
- نژاد سجادی، احمد (1391). تدوین الگوی اجرای استراتژیها و طراحی نقشه استراتژی سازمان ورزش شهرداری شهر تهران با استفاده از تکنیک BSC. نشریه پژوهشهای فیزیولوژی و مدیریت ورزشی، شماره 8، صص 21-7.
- Ø Beer, M., & Eisenstat, R (2000). The silent killers of strategy implementation and learning, Sloan management review, 41(4):29-40.
- Ø Brenes, E.R., Mena, M. & Molina, G.E (2007). Key success factors for strategy implementation in Latin American, Journal of business research, 61:590-598.
- Ø Dar vinod k. (1999). Why do most competitive strategies Fail? energycomm.com/cmpst.html.
- Ø DeLisi, P. (2001). Strategy Execution: An Oxymoron or a Powerful Formula for Corporate Success. Retrieved on 3 October, 2009, from http://www.org-synergies.com.
- Ø Hanatang, Q (2005). Strategy implementation: The impact of demographic characteristics on the level of support received by middle managers, Management International Review, 45: 45-70.
- Ø Heide, M., Gronhaug, K., & Johannessen, S. (2002). Exploring Barriers to The Successful Implementation of a Formulated strategy. Scandinavian Journal of Management, 18(2): 217-231.
- Ø Hrebiniak, L.G & Joyce, W.F (1985). Organizational adaptation: strategic choice and environmental determinism, Administrative Science Quarterly, 30: 336-349.
- Ø Hrebiniak, L.G (2006). Obstacles to effective strategy implementation, Organizational Dynamics, 35: 12-31.
- Ø Johnson, L.K (2004). Execute your strategy without killing it, Harvard management update, December, 193: 3-5.
- Ø Joseph L. Bower, Clark Gilbert. (2007). How Managers' Everyday Decisions Create-or Destroy-Your Company's Strategy. Harvard Business Review Article, 85(2): 9-72.
- Ø Yang, Li; Guo-hui, Sun & Eppler, Martin J. (2010) Making strategy work: A literature review on the factors influencing strategy implementation. In: Handbook of research on strategy process. Edward Elgar, Cheltenham, UK.
- Ø Noble, C.H (1999). Building the strategy implementation network, Business Horizons, 19-27.
- Ø Okumus, F (2003). A framework to implement strategies in organization, Management decision, 41(9): 871-882.
- Ø Orit Gadiesh, James L. Gilbert. (2001). Transforming Corner-Office Strategy into Frontline Action. Harvard Business Review Article, 73:3.
- Ø Pettigrew, A.M., & Whipp, R (1991). Managing change for competitive success, Oxford: Blackwell.
- Ø Simkin L (2002). Barriers impeding effective implementing of marketing plans. Journal of business and industrial marketing, 1: 8-24.
|