عسگری لجایر, حمایت, نجفی, نصرت‌اله, مقیسه, ابراهیم. (1395). مروری بر سازوکارهای اثر پرتوهای یونیزان در ترکیب با افزودنی‌های شیمیایی و فوتوکاتالیست‌ها بر حذف آلاینده‌های آلی، معدنی و میکروبی از پساب فاضلاب. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 3(1), 15-29.
حمایت عسگری لجایر; نصرت‌اله نجفی; ابراهیم مقیسه. "مروری بر سازوکارهای اثر پرتوهای یونیزان در ترکیب با افزودنی‌های شیمیایی و فوتوکاتالیست‌ها بر حذف آلاینده‌های آلی، معدنی و میکروبی از پساب فاضلاب". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 3, 1, 1395, 15-29.
عسگری لجایر, حمایت, نجفی, نصرت‌اله, مقیسه, ابراهیم. (1395). 'مروری بر سازوکارهای اثر پرتوهای یونیزان در ترکیب با افزودنی‌های شیمیایی و فوتوکاتالیست‌ها بر حذف آلاینده‌های آلی، معدنی و میکروبی از پساب فاضلاب', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 3(1), pp. 15-29.
عسگری لجایر, حمایت, نجفی, نصرت‌اله, مقیسه, ابراهیم. مروری بر سازوکارهای اثر پرتوهای یونیزان در ترکیب با افزودنی‌های شیمیایی و فوتوکاتالیست‌ها بر حذف آلاینده‌های آلی، معدنی و میکروبی از پساب فاضلاب. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1395; 3(1): 15-29.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب