1.

بررسی نقش نیازهای خود تعریفی طرفداران بر قصد خرید آن‌ها از محصولات و خدمات شرکت‌های حامی باشگاه‌های ورزشی (مطالعه موردی: طرفداران باشگاه والیبال پیکان)

دوره 3، شماره 2، آذر 1393، صفحه 129-150
اصغر مشبکی اصفهانی؛ علی یاراحمدی؛ عاطفه کاشی‌پزان جوان؛ علی ناصری

2.

تحلیل عوامل مؤثر در شکل‌دهی تصویر برند ورزشکاران حرفه‌ای

دوره 5، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 85-102
یاسر صفار؛ سید مرتضی عظیم زاده؛ آذر کفاش‌پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب