1.

تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران

دوره 5، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 1-18
اکبر جابری؛ حسن اسدی دستجردی؛ فرزانه مظلومی سوینی؛ جواد خزائی پول

2.

تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی شهر مشهد

دوره 7، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 142-155
جواد فسنقری؛ علی بنسبردی؛ مرضیه رحیمی

3.

تبیین اثر هویت‌پذیری و وفاداری هواداران بر نوید برند باشگاه فوتبال استقلال تهران

دوره 8، شماره 4، دی 1398، صفحه 70-85
حسن غلامی قاجاری؛ معصومه کلاته سیفری

4.

رابطه بین شخصیت برند با وفاداری طرفداران تیم‌های فوتبال

دوره 8، شماره 4، دی 1398، صفحه 20-31
طاهره ابراهیمی پور؛ رحیم رمضانی نژاد؛ مازیار کلاشی

5.

رابطۀ بین کیفیت خدمات استخرهای شنا با رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان به قصد حضور آتی آنان (مطالعه موردی استان مازندران)

دوره 3، شماره 2، آذر 1393، صفحه 77-90
اسماعیل شریفیان؛ وحید ساعت‌چیان؛ مسعود یمینی فیروز؛ منصور فیروزی؛ زینب محمدعلی نسب

6.

شناسایی عوامل و مدل‌سازی روابط میان ادراکات تا توجه انحصاری مشتریان وفادار (مطالعه موردی مدیریت خدمات مجموعه‌ ورزشی انقلاب تهران)

دوره 4، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 119-146
مریم رهبر؛ ژاله معماری؛ محمد اصغری جعفرآبادی

7.

طراحی الگوی وفاداری حامیان ورزشی با تأکید بر بازاریابی رابطه‌مند و کیفیت ارتباط

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 15-28
نوشین بنار؛ ابوالفضل کریمی؛ حمیدرضا گوهررستمی

8.

مدل‌یابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحه‌گذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 162-174
جواد ادبی فیروزجاه؛ حسین علی محمدی؛ عاطفه عادلی؛ هادی باقری

9.

مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت

دوره 5، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 153-168
نوشین بنار؛ حمیدرضا گوهررستمی؛ حکیمه مهرعلی تبار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب