1.

شناسایی عوامل اثرگذار بر رفتار شکایت‌آمیز مشتریان در صنعت خدمات ورزشی

دوره 14، شماره 1، فروردین 1404، صفحه 49-70
احمد محمودی؛ محمد قاسمی؛ رضا امین زاده؛ انعام عامر قاسم المجمعی

2.

شناسایی عوامل و مدل‌سازی روابط میان ادراکات تا توجه انحصاری مشتریان وفادار (مطالعه موردی مدیریت خدمات مجموعه‌ ورزشی انقلاب تهران)

دوره 4، شماره 1، خرداد 1394، صفحه 119-146
مریم رهبر؛ ژاله معماری؛ محمد اصغری جعفرآبادی

3.

مطالعۀ نقش کیفیت تعاملی و ارزش ادراک‌شده در توسعۀ توجهات رفتاری مشتریان مجموعه‌های ورزشی خصوصی

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 91-121
ژاله معماری؛ محمد اصغری جعفرآبادی؛ طاهره سیفی سلمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب