1.

ارائه چارچوب مفهومی برای تحلیل بازاریابی اخلاقی در صنعت تولیدی ورزش کشور

دوره 10، شماره 3، مهر 1400، صفحه 41-50
مهران سرداری؛ هاشم کوزه چیان؛ محمد احسانی؛ مجتبی امیری

2.

ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان

دوره 8، شماره 2، مرداد 1398، صفحه 91-100
مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری

3.

بازاریابی در باشگاه‌های خصوصی و دولتی آمادگی جسمانی و ایروبیک: نقش کیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری مشتریان

دوره 3، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 1-13
رضا اندام؛ رحیمه مهدی‌زاده؛ مژگان علی‌آبادی

4.

تأثیر خصوصی‌سازی و تبلیغات بر درآمدزایی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 188-204
زیبا مقدسی؛ مجبوب شیخعلی زاده؛ رسول فرجی

5.

توسعه مدل مدیریت برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 8، شماره 2، مرداد 1398، صفحه 130-141
مهدی رسولی؛ علیرضا الهی؛ محسن اسمعیلی

6.

طرّاحی مدل انتخاب حمایت ورزشی در ایران

دوره 1، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 75-86
محمّد خبیری؛ نوشین بنار؛ رحیم رمضانی‌نژاد؛ اسماعیل ملک‌اخلاق؛ انوشیروان کاظم‌نژاد

7.

کدامیک از انواع وفاداری نگرشی یا رفتاری پیش‌بین مناسب‌تری برای رفتار خرید تماشاگران تیم تراکتورسازی است؟

دوره 6، شماره 2، آبان 1396، صفحه 71-85
موسی علیزاده؛ مهرداد محرم‌زاده؛ علیرضا الهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب