1.

جذابیت های سازمانی گروه ها و دانشکده های علوم ورزشی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی

دوره 14، شماره 1، فروردین 1404، صفحه 143-168
محبوبه سورانی؛ سعید صادقی بروجردی؛ بهرام یوسفی؛ محمد سلطان حسینی

2.

شناسایی عوامل مؤثربر توسعة گردشگری ورزشی بین المللی مبتنی بر بازاریابی الکترونیک (مورد مطالعه: ورزش‌های ساحلی بندر چابهار)

دوره 6، شماره 3، شهریور 1404، صفحه 21-41
فرشته صفری نعمتیه؛ میثم رحیمی زاده؛ معصومه شهبازی

3.

شناسایی فرصت‌ها و چالش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال

دوره 13، شماره 4، اسفند 1403، صفحه 112-131
رقیه آقایی؛ سعید صادقی بروجردی؛ اناهیتا ملک محمدی

4.

طراحی مدل آمیخته بازاریابی اجتماعی جهت توسعه ورزش همگانی

دوره 8، شماره 2، مرداد 1398، صفحه 1-21
علی صابری؛ قدرت الله باقری؛ حمید رضا یزدانی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ محمد حسین قربانی

5.

طراحی مدل مدیریت داوطلبان در فدراسیون های ورزشی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 اسفند 1403
آزاد آهنگران؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

6.

عوامل مؤثر و پیامدهای مشارکت افراد تراجنسیتی در فعالیت‌های بدنی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 22 شهریور 1404
علی جمشیدی؛ امین خطیبی؛ سید حسین مرعشیان؛ اسماعیل ویسیا


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب