1.

Evaluation of purchasing behaviour of canned-fish consumers (Case study: Tehran City, Iran)

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 22 مهر 1403
Afshin Adeli؛ Masoumeh Mohajer؛ Aliakbar Hedayati

2.

الگوی تاثیر رسانه‌های اجتماعی در توسعه کسب‌و‌کار‌های ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 مرداد 1402
رسول آزادی؛ فریبا عسکریان؛ فاطمه عبدوی؛ حمید قاسمی

3.

تدوین استراتژی‏های بازاریابی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران

دوره 7، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 18-39
علی خادمی؛ نیما ماجدی؛ مهدی نادری نسب

4.

طراحی الگوی آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتسال بانوان با تأکید بر عوامل محیطی و راهبردهای عمومی پورتر

دوره 8، شماره 2، مرداد 1398، صفحه 176-189
معصومه زارع؛ نوشین بنار؛ سید عماد حسینی

5.

مدیریت بلیت فروشی: تحلیل عوامل مؤثر بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 8، شماره 4، دی 1398، صفحه 88-104
سمیرا فیضی؛ مهرزاد حمیدی؛ سید محمد حسین رضوی؛ رضا اندام


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب