1.

ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاه‏های حرفه‏ای فوتبال براساس ارزش ویژه‏ی برند از دیدگاه مشتریان

دوره 7، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 106-117
رسول نظری؛ مریم مختاری

2.

تحلیل رفتار خرید مصرف‌کننده نسبت به برندهای خارجی پوشاک ورزشی

دوره 7، شماره 3، پاییز 1397، صفحه 88-97
یاسر احمدی؛ زهراسادات میرزازاده؛ مرتضی عظیم زاده

3.

طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش

دوره 7، شماره 3، پاییز 1397، صفحه 1-16
امیر منتظری؛ مهدی طالب پور؛ رضا اندام؛ انوشیروان کاظم نژاد

4.

مطالعه اثربخشی برند انسانی در ورزش استان اردبیل (مطالعه موردی: علی دایی و حسین رضازاده)

دوره 7، شماره 4، زمستان 1397، صفحه 158-169
مسعود ایمان زاده؛ مهرداد محرم زاده؛ مهدی پاشائی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.