1.

ارائه مدل عناصر سازنده برند باشگاه‏های حرفه‏ای فوتبال براساس ارزش ویژه‏ی برند از دیدگاه مشتریان

دوره 7، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 106-117
رسول نظری؛ مریم مختاری

2.

بررسی ارزش ویژه برند ورزشی در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 98-109
مجتبی قربانی آسیابر؛ مهدی نادری نسب؛ احمد راه چمنی

3.

برندسازی از طریق شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران)

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 112-127
شهرزاد نیری؛ وجیهه جوانی؛ حمید قاسمی

4.

تحلیل رفتار خرید مصرف‌کننده نسبت به برندهای خارجی پوشاک ورزشی

دوره 7، شماره 3، آبان 1397، صفحه 88-97
یاسر احمدی؛ زهراسادات میرزازاده؛ مرتضی عظیم زاده

5.

طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش

دوره 7، شماره 3، آبان 1397، صفحه 1-16
امیر منتظری؛ مهدی طالب پور؛ رضا اندام؛ انوشیروان کاظم نژاد

6.

مطالعه اثربخشی برند انسانی در ورزش استان اردبیل (مطالعه موردی: علی دایی و حسین رضازاده)

دوره 7، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 158-169
مسعود ایمان زاده؛ مهرداد محرم زاده؛ مهدی پاشائی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب