1.

اثر شخصی‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1401
سعید صادقی بروجردی؛ حسین منصوری؛ سالار فاتحی

2.

بررسی نقش عوامل فردی و فناوری اطلاعات بر تسهیم دانش معلمان تربیت بدنی آموزشگاه های خراسان رضوی

دوره 8، شماره 4، دی 1398، صفحه 158-174
زهرا سادات میرزازاده؛ محمد کشتی دار؛ ابوالقاسم بزم آرا

3.

شناسایی و تحلیل موانع توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات با استفاده از روش ANP: مطالعه موردی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی

دوره 6، شماره 3، اسفند 1396، صفحه 1-18
میثم نوری خان یوردی؛ مهدی بشیری؛ رسول فرجی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب