1.

ارتباط تجانس ورزشکار و محصول در فرآیند صحه‌گذاری مصرف محصول ورزشی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (بررسی موردی فروشگاه‌های علی دایی)

دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 126-138
امید جمشیدی؛ نصراله سجادی؛ زینب آنت؛ فرخ کیا

2.

ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش ورزشکاران صحه‌گذار محصولات از دیدگاه مشتریان

دوره 7، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 90-104
مهدی بشیری؛ رسول فرجی؛ فریده اعلاباف یوسفی

3.

تحلیل فرآیند صحه‌گذاری ورزشکاران ایرانی با استفاده از تئوری داده‌بنیاد

دوره 5، شماره 2، آذر 1395، صفحه 91-107
هادی باقری؛ هاشم کوزه‌چیان؛ مجتبی امیری؛ محمد احسانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب