1.

ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش ورزشکاران صحه‌گذار محصولات از دیدگاه مشتریان

دوره 7، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 90-104
مهدی بشیری؛ رسول فرجی؛ فریده اعلاباف یوسفی

2.

تأثیر خصوصی‌سازی و تبلیغات بر درآمدزایی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 188-204
زیبا مقدسی؛ مجبوب شیخعلی زاده؛ رسول فرجی

3.

تحلیل فرآیند صحه‌گذاری ورزشکاران ایرانی با استفاده از تئوری داده‌بنیاد

دوره 5، شماره 2، آذر 1395، صفحه 91-107
هادی باقری؛ هاشم کوزه‌چیان؛ مجتبی امیری؛ محمد احسانی

4.

تعامل ورزش‌های الکترونیک و بازاریابی ورزشی: مفاهیم نظری و کاربردهای پژوهشی

دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 1402
زهرا عسگری گندمانی؛ علیرضا الهی

5.

مدل‌یابی رابطه باورپذیری تبلیغ محصولات غیرورزشی توسط صحه‌گذاران ورزشی با اعتماد به محصول، خرید مجدد و وفاداری مشتریان

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 162-174
جواد ادبی فیروزجاه؛ حسین علی محمدی؛ عاطفه عادلی؛ هادی باقری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب