1.

اثر شخصی‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال

دوره 12، شماره 2، تیر 1402، صفحه 54-76
سعید صادقی بروجردی؛ حسین منصوری؛ سالار فاتحی

2.

تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفه‌های رفتار مصرف‌کننده پوشاک ورزشی

دوره 7، شماره 2، مرداد 1397، صفحه 37-51
سعید صادقی بروجردی؛ حسین منصوری

3.

شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های فساد مالی در سازمان‌های ورزشی کشور با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی

دوره 8، شماره 3، آبان 1398، صفحه 58-70
حسین منصوری؛ زهره رضایی؛ سید نصرالله سجادی؛ مرتضی محمدی

4.

نقش مصرف رسانه ای بر نگرش و قصد مشارکت دانش آموزان در فعالیت های ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 اردیبهشت 1404
مجتبی قاسمی سیانی؛ حسین منصوری؛ مریم وفاخواه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب