1.

اثر شخصی‌سازی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند: نقش میانجی ارزش درک شده و دلبستگی به برند در بین هواداران فوتبال

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1401
سعید صادقی بروجردی؛ حسین منصوری؛ سالار فاتحی

2.

تدوین مدل ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مولفه‌های رفتار مصرف‌کننده پوشاک ورزشی

دوره 7، شماره 2، مرداد 1397، صفحه 37-51
سعید صادقی بروجردی؛ حسین منصوری

3.

شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های فساد مالی در سازمان‌های ورزشی کشور با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی

دوره 8، شماره 3، آبان 1398، صفحه 58-70
حسین منصوری؛ زهره رضایی؛ سید نصرالله سجادی؛ مرتضی محمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب