1.

ارائه چارچوب مفهومی برای تحلیل بازاریابی اخلاقی در صنعت تولیدی ورزش کشور

دوره 10، شماره 3، مهر 1400، صفحه 41-50
مهران سرداری؛ هاشم کوزه چیان؛ محمد احسانی؛ مجتبی امیری

2.

از اشتیاق کارآفرینانه و خلاقیت فناورانه دانش‌ پژوهان تا تجاری‌ سازی پژوهش‌ های علوم ورزشی ایران

دوره 11، شماره 3، آبان 1401، صفحه 132-150
امیر رحیمی؛ محمد احسانی؛ مرجان صفاری؛ رسول نوروزی سید حسینی

3.

طراحی مدل شایستگی‌های مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد)

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 62-78
طهماسب شیروانی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان؛ مجتبی امیری

4.

مدلی برای راه‌اندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی

دوره 3، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 51-68
هاشم کوزه‌چیان؛ محمد احسانی؛ سید مرتضی عظیم‌زاده؛ اسدا... کردنائیج؛ برندا پیتز

5.

مقایسۀ دیدگاه خبرگان در خصوص موانع جذب حامیان مالی در فوتبال حرفه‌ای ایران

دوره 3، شماره 2، آذر 1393، صفحه 19-31
محمد احسانی؛ رحیم رمضانی‌نژاد؛ فریبا عسکریان؛ مهدی آزادان

6.

نقش اقدامات مدیریت خطر در کاهش دادخواهی‌ها در استخرهای شهر تهران

دوره 2، شماره 2، تیر 1392، صفحه 61-76
هاشم کوزه‌چیان؛ بهزاد ایزدی؛ محمد احسانی؛ سعید صادقی بروجردی؛ رضا سلیمانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب