1.

تدوین الگوی توسعه بازاریابی در ورزش بانوان ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 مهر 1401
ندا سلامت؛ سید محمد حسین رضوی؛ معصومه کلاته سیفری؛ سعید تابش

2.

شناسایی عوامل زمینه‏ای تاثیرگذار بر استقرار کارآفرینی استراتژیک در کسب و کارهای ورزشی

دوره 7، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 70-87
عادله عظیمی دلارستاقی؛ سید محمد حسین رضوی؛ محمدرضا برومند

3.

شناسایی و تحلیل کلان روندهای مؤثر بر شایستگی مدیران ورزشی با مدیریت کلاس جهانی در صنعت ورزش ایران با رویکرد آینده پژوهی

دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 40-41
سید محمد حسین رضوی؛ محسن طاهری دمنه؛ فروغ محمدی

4.

شناسایی و سطح بندی قابلیت های عملکرد صادراتی با رویکرد کلاس جهانی با تاکید بر راهبردهای صادرات تولیدات ورزشی

دوره 10، شماره 3، مهر 1400، صفحه 164-188
فروغ محمدی؛ معصومه کلاته سیفری؛ سید محمد حسین رضوی؛ حسن فارسیجانی

5.

طراحی مدل برابری جنسیتی در ورزش ایران(با تاکید بر ورزش قهرمانی و حرفه‌ای)

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 185-207
سیده عاصفه حسینی؛ سید محمد حسین رضوی؛ سعید امیرنژاد؛ سید عماد حسینی

6.

مدیریت بلیت فروشی: تحلیل عوامل مؤثر بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 8، شماره 4، دی 1398، صفحه 88-104
سمیرا فیضی؛ مهرزاد حمیدی؛ سید محمد حسین رضوی؛ رضا اندام

7.

موانع و راهکارهای استقرار مدیریت کیفیت در فدراسیون های ورزشی

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 142-160
سارا بوژمهرانی؛ سید محمد حسین رضوی؛ مرتضی دوستی؛ حسین اکبری یزدی؛ علیرضا الهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب