1.

جایگاه رقابتی برند گردشگری استان گیلان: محرک‌ها و پیامدها

دوره 3، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 5-26
صادق منعم لفمجانی؛ سید محمود شبگو منصف؛ علی قلی پورسلیمانی

2.

طراحی مدل اخلاق گردشگری در استان گیلان با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 14 آبان 1404
اردلان صادق حسنی؛ نرگس دل افروز؛ علی قلی پورسلیمانی؛ کامبیز شاهرودی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب