1.

تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی شهر مشهد

دوره 7، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 142-155
جواد فسنقری؛ علی بنسبردی؛ مرضیه رحیمی

2.

تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد)

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 18-33
احمد نظری ترشیزی؛ علی بنسبردی؛ محمدرضا معین فرد

3.

شناسایی و اولویت‌بندی مولفه‌های برندسازی ملی ورزشی ایران

دوره 13، شماره 2، شهریور 1403، صفحه 108-140
احمد نظری ترشیزی؛ زهراسادات میرزازاده؛ مهدی طالب پور؛ علی بنسبردی

4.

شناسایی و تدوین راهبردهای فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران

دوره 5، شماره 2، آذر 1395، صفحه 17-33
سیدنصراله سجادی؛ محمد خبیری؛ احسان قائم‌مقامی؛ علی بنسبردی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب