1.

تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران

دوره 5، شماره 1، خرداد 1395، صفحه 1-18
اکبر جابری؛ حسن اسدی دستجردی؛ فرزانه مظلومی سوینی؛ جواد خزائی پول

2.

تحلیل و ارزیابی موانع پیاده‌سازی بلیت‌فروشی اینترنتی در لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)

دوره 2، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 41-53
مهدی طالب‌پور؛ جواد خزائی پول؛ عبدالحمید شمسی؛ میثم روحانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب