1.

ارائۀ مدل پیامدهای حامی گری در تیم فوتبال استقلال: تصویر حامی، وابستگی به تیم، آگاهی از حامی و قصد خرید

دوره 6، شماره 3، اسفند 1396، صفحه 188-204
سردار محمدی؛ مجتبی قاسمی سیانی

2.

ارزیابی یک دوره آموزش رایانه و ‌تأثیر آن بر خودکارآمدی و نگرش نسبت به فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در دانشجویان ‌تربیت‌بدنی

دوره 8، شماره 4، دی 1398، صفحه 162-175
سردار محمدی

3.

اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه نگرش نسبت به رایانه در دبیران تربیت بدنی

دوره 2، شماره 1، فروردین 1392، صفحه 97-110
سردار محمدی؛ پیمان سلیمی؛ نسیم صالحی

4.

شناسایی تأثیر شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران

دوره 8، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 32-46
سردار محمدی؛ عابد محمودیان

5.

شناسایی مولفه‌های مبلمان ورزشی پارک‌های شهر اصفهان: مطالعه کیفی

دوره 9، شماره 3، مهر 1399، صفحه 140-155
سردار محمدی؛ محمد سلطان حسینی؛ مجتبی قاسمی سیانی

6.

طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی (مطالعه هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس)

دوره 10، شماره 4، دی 1400، صفحه 50-51
سردار محمدی؛ فرهاد حیدری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب