1.

طراحی الگوی پارادایمی تجاری سازی محصولات مراکز علمی ورزشی (مطالعه موردی: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی)

دوره 10، شماره 3، مهر 1400، صفحه 206-221
محسن اسمعیلی؛ طهماسب شیروانی؛ مصطفی افشاری؛ شمس الدین رضایی

2.

طراحی مدل شایستگی‌های مدیران بازاریاب ورزشی (با استفاده از نظریه داده بنیاد)

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 62-78
طهماسب شیروانی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه چیان؛ مجتبی امیری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب