سیف اللهی انار, ناصر. (1402). تأثیر ریسک ادراک‌شده از کووید 19 و رسانه‌های اجتماعی بر قصد بازدید مجدد با نقش میانجی درگیری برند در صنعت گردشگری استان مازندران. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 4(3), 1-18. doi: 10.22124/gscaj.2023.22560.1179
ناصر سیف اللهی انار. "تأثیر ریسک ادراک‌شده از کووید 19 و رسانه‌های اجتماعی بر قصد بازدید مجدد با نقش میانجی درگیری برند در صنعت گردشگری استان مازندران". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 4, 3, 1402, 1-18. doi: 10.22124/gscaj.2023.22560.1179
سیف اللهی انار, ناصر. (1402). 'تأثیر ریسک ادراک‌شده از کووید 19 و رسانه‌های اجتماعی بر قصد بازدید مجدد با نقش میانجی درگیری برند در صنعت گردشگری استان مازندران', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 4(3), pp. 1-18. doi: 10.22124/gscaj.2023.22560.1179
سیف اللهی انار, ناصر. تأثیر ریسک ادراک‌شده از کووید 19 و رسانه‌های اجتماعی بر قصد بازدید مجدد با نقش میانجی درگیری برند در صنعت گردشگری استان مازندران. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1402; 4(3): 1-18. doi: 10.22124/gscaj.2023.22560.1179


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب