جوانی, وجیهه. (1397). تاثیر برندسازی داخلی در سازمان‌های ورزشی (مورد مطالعه: باشگاه های بدن سازی). فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7(2), 102-112. doi: 10.22124/jsmd.2018.3222
وجیهه جوانی. "تاثیر برندسازی داخلی در سازمان‌های ورزشی (مورد مطالعه: باشگاه های بدن سازی)". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7, 2, 1397, 102-112. doi: 10.22124/jsmd.2018.3222
جوانی, وجیهه. (1397). 'تاثیر برندسازی داخلی در سازمان‌های ورزشی (مورد مطالعه: باشگاه های بدن سازی)', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7(2), pp. 102-112. doi: 10.22124/jsmd.2018.3222
جوانی, وجیهه. تاثیر برندسازی داخلی در سازمان‌های ورزشی (مورد مطالعه: باشگاه های بدن سازی). فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1397; 7(2): 102-112. doi: 10.22124/jsmd.2018.3222


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب