حسینی, سید عماد, پورکیانی, محمد, افروزه, علی. (1397). تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7(1), 140-152. doi: 10.22124/jsmd.2018.3022
سید عماد حسینی; محمد پورکیانی; علی افروزه. "تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران". فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7, 1, 1397, 140-152. doi: 10.22124/jsmd.2018.3022
حسینی, سید عماد, پورکیانی, محمد, افروزه, علی. (1397). 'تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران', فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 7(1), pp. 140-152. doi: 10.22124/jsmd.2018.3022
حسینی, سید عماد, پورکیانی, محمد, افروزه, علی. تاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران. فیزیولوژی و بیوتکنولوژی آبزیان, 1397; 7(1): 140-152. doi: 10.22124/jsmd.2018.3022


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب